Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - به نحوي دست را داخل خودرو گذاشته بودم که اگر کسي از بيرون آن را مي‌ديد گمان مي‌کرد اين دست متعلق به يک انسان است...
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، مأموران اداره آگاهي تهران مرد جواني را بازداشت کردند که مظنون به حمل جسدي داخل خودرويش است.
اين مرد که 34 سال سن دارد، پيش از ظهر امروز به دادسراي امور جنايي تهران منتقل شد و در اظهاراتش با رد دست داشتن در هرگونه جنايتي به بازپرس ويژه قتل پايتخت گفت: خواهر من خارج از ايران سکونت دارد، اوايل آذر ماه سال جاري، شوهر‌خواهرم به ايران آمد و خواهرم تعدادي سوغاتي از جمله لباس و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به شوهرش داده بود تا براي من بياورد.
وي افزود: در بين اين سوغاتي‌ها، يک دست مصنوعي اسفنجي نيز وجود داشت که خواهرم در جشن هالووين آن را خريد بود و اين دست را براي من فرستاد، من قصد داشتم با اين دست با دوستانم شوخي کرده و جلب توجه کنم؛‌ من اين دست را در صندوق عقب خورويم گذاشته بود و به دوستانم نشان مي‌دادم و به شوخي مي‌گفتم اگر مر اذيت کنيد دستتان را اينگونه قطع مي‌کنم.
اين متهم که فوق ليسانس مديريت دارد و در يک شرکت معتبر مشغول به کار است، در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: به نحوي دست را داخل خودرو گذاشته بودم که اگر کسي از بيرون آن را مي‌ديد گمان مي‌کرد اين دست متعلق به يک انسان است، اکنون نيز ظاهراً کسي دست را ديده و در تماس با پليس اعلام کرده که من جسد داخل خودرويم حمل مي‌کردم!
وي ادامه داد: متأسفانه دست اسفنجي از خودرويم به بيرون افتاد و اکنون نيز وجود ندارد که آن را به کارآگاهان نشان دهم و ثابت کنم که همه چيز يک شوخي بوده است اما دوستان و شاهدان زيادي اين دست اسفنجي را ديده و مي‌توانند حرفهاي من را تأييد کنند.
پس از اين اظهارات، متهم براي ادامه تحقيقات در اختيار مأموران اداره آگاهي قرار گرفت.
تسنيم

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۰۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد

به گزارش صدای ایران به نقل از رکنا، هر ساله با شروع فصل گرما شاهد حضور جوانان در حاشیه رودخانه‌ها و دریاچه‌های شهرستان مسجد سلیمان هستیم که این حضور خالی از خطر و حادثه نیست.طی دو سال اخیر بارها خبر غرق شدن جوانان در شهرهای مسجدسلیمان، اندیکا و لالی شنیده شده و بنا بر شنیده ها از سال ۱۴٠٠ تاکنون حدود ۶٠ نفر از جوانان این سه شهر بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست داده اند و هیئت شنا مسجدسلیمان علیرغم کمبود امکانات و تجهیزات به تنهایی جور خارج کردن غرق شدگان را کشیده است.


رسانه های شهرستان و مسئولان سابق نجات غریق شهرستان مسجدسلیمان بارها این مسئله را فریاد زده اند اما همچنان شاهد اخبار غم انگیز از دست دادن جوانان‌مان هستیم. بی شک احداث پایگاه ساحلی در منطقه ای چون پل لالی می توانست به کاهش تلفات کمک کند.چند روز گذشته نیز میثم مرادی غواص و نجات غریق مسجدسلیمانی در حین انجام وظیفه داوطلبانه خود در قبال همشهری غرق شده که چندی پیش دچار سانحه شده بود به دلیل کمبود امکانات و فرسودگی وسایل غواصی جان خود را از دست داد.

دیگر خبرها

  • ۳ زندانی از پای چوبه دار برگشتند
  • قتل مرد جوان با ۳۷ ضربه چاقو به‌خاطر یک میلیارد در قلهک
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران ربوده شد
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود