Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - هادي حجازي فر از جمله اسامي سينمايي است که اين روزها بسيار از وي ياد مي شود. او پس از دو حضور موفق در جشنواره فجر امسال با قدرت فراوان براي کسب سيمغ تلاش مي کند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگيخبرگزاري ميزان، هادي حجازي فر از جمله اسامي سينمايي است که اين روزها بسيار از وي ياد مي شود. او پس از دو حضور موفق در جشنواره فجر امسال با قدرت فراوان براي کسب سيمغ تلاش مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجازي فر امسال يکي از پرکارترين بازيگران سي و ششمين جشنواره فيلم فجر خواهد بود. وي سال گذشته در دو فيلم "دارکوب" ساخته "بهروز شعيبي" نقشي کوتاه را ايفا کرد تا اين فيلم اولين اثر وي در جشنواره فيلم فجر امسال باشد. وي در اين فيلم با مهناز افشار ، امين حيايي ، سارا بهرامي ، جمشيد هاشم پور همبازي شده است.
پس از آن حجازي فر به فيلم "آستيگمات" به کارگرداني "مجيدرضا مصطفوي" پيوست تا دومين فيلم وي براي حضور در فجر 36 نيز رقم بخورد. هر چند نقش حجازي فر در اين فيلم نيز به گفته خودش نقشي نسبتاً کوتاه است اما وي در اين اثر نيز با بازيگراني همچون محسن کيايي، نيکي کريمي، حسين پاکدل و سيامک صفري همبازي شد.

مهم‌ترين اثري که حجازي‌فر سال 96 را با آن آغاز کرد را بدون شک بايد "به وقت شام" ساخته ابراهيم حاتمي کيا دانست. فيلمي که در آن با بابک حميديان همبازي شد تا اولين همکاري خود با حاتمي کيا را تجربه کند. اين فيلم در سکوت کامل خبري ساخته شد و بدون شک در جشنواره فيلم فجر حضور خواهد داشت تا مهم‌ترين شانس حجازي فر براي فجر امسال باشد.
حجازي فر پس از پايان فيلمبرداري "به وقت شام" به فيلم "وحيد اميرخاني" با نام "شاه کش" پيوست تا چهارمين فيلم اميدوار به فجر امسال را در کارنامه داشته باشد. نقش حجازي فر در اين فيلم هم مثل به وقت شام نقشي جدي و داراي شانس براي کسب سيمرغ بلورين محسوب مي‌شود.
اين بازيگر با سابقه تئاتر به تازگي قرارداد حضور در فيلم‌ "واسطه" به کارگرداني "آرش لاهوتي" را پذيرفته تا تجربه همکاري با "هديه تهراني" را نيز در کارنامه داشته باشد. اگر اين فيلم به جشنواره برسد پنجمين شانس حجازي فر در فجر محسوب مي‌شود.

در پايان حجازي فر مي‌تواند در صورت رسيدن تمامي اين آثار به فجر امسال علاوه بر شش فيلم ياد شده در فيلم تازه "محمدحسين مهدويان" با نام "لاتاري" نيز به ايفاي نقش بپردازد تا با هفت فيلم متقاضي حضور در فجر به عنوان پرکارترين بازيگر سينماي ايران در سي و ششمين جشنواره فجر شناخته شود. اتفاقي که به گفته اکثر منتقدين برخلاف حضور گيشه‌اي برخي بازيگران به علت توانايي هاي حجازي فر در عرصه بازيگري رخ داده است.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب اما واقعی؛ جلسه سمیعی با حجازی در دفتر آجورلو برگزار شد! + عکس

فرشید سمیعی در اولین اقدام خود به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال، آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست آبی‌ها انتخاب کرد.

طرفداری | سرپرست مدیرعاملی استقلال، اولین جلسه خود را در دفتر مصطفی آجورلو برگزار کرده است.

فرشید سمیعی از سوی هیات مدیره استقلال با حفظ سمت، مسئولیت مدیرعاملی استقلال را موقتا برعهده گرفت.

سمیعی در اولین اقدام خود، آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست باشگاه معرفی کرد اما تصویر منتشر شده حجازی کنار سمیعی یک نکته جالب دارد.

مصطفی آجورلو زمانی که مدیرعامل استقلال بود، بیشتر جلسات را در دفتر شخصی خود برگزار می‌کرد و حالا در اقدامی عجیب، فرشید سمیعی هم در دفتر مصطفی آجورلو با آتیلا حجازی جلسه گذاشت که در نوع خود جالب به نظر می‌رسد!

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین جشنواره ی خوشنویسی امیرنظام گروسی
  • اولین پست اینستاگرامی و معنادار نکونام بعد از رفتن خطیر
  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران
  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران | بازگشت به خانه پدری
  • عجیب اما واقعی؛ جلسه سمیعی با حجازی در دفتر آجورلو برگزار شد! + عکس
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • اولین واکنش آتیلا حجازی به حضورش در باشگاه استقلال + عکس
  • اولین انتصاب در استقلال؛ حجازی برگشت!
  • فوری | آتیلا حجازی سرپرست باشگاه استقلال شد + اولین تصویر