Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@12:58:45 GMT

فیلم/ جایگاه «حزب الله» به روایت ناب‌ترین «حزب اللهی»

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۰۱۰۲۹

‍‍‍‍‍‍

آن چه پیش رو دارید، دقایقی است از آخرین جلسه‌ی کلاس های آموزشی تبیین مواضع «حزب جمهوری اسلامی»

دریافت 17 MB

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «آیت الله سید محمد بهشتی» به تاریخ دوم آبان 1307 شمسی در شهر «اصفهان» در محله «لنبان» - از مناطق قدیمی شهر و نزدیک به «زاینده‌رود» - متولد شد و 50 سال بعد، شاخص‌ترین شاگرد و بازوی راست «حضرت روح الله» در هدایت «نهضت اسلامی» به شمار می رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شام گاه هفتم تیر ماه سال 1360، دفتر مرکزی «حزبِ جمهوری اسلامی»، به دبیرکلی «آیت الله سید محمد حسینی بهشتی» با انفجاری قوی، منهدم شد. این جنایت تروریستی زمانی اتفاق افتاد که جمعی در حدود صد نفر از مسئولان بلندپایه ی «حزبِ جمهوری اسلامی»، در دفتر حضور داشتند و دبیرکلِ حزب در حال ایراد سخنرانی برای آنان بود. تا صبح روز بعد طول کشید تا مشخص شود، هفتاد و دو نفر از حاضران در محلِ دفتر حزب، از جمله شخص «دبیر کل» که همزمان، ریاستِ «قوه ی قضاییه» را نیز بر عهده داشت، بر اثر انفجار و ریزش آوار، به شهادت رسیده اند.

امروز مزار پاک آن «سید مظلوم» در بهشت زهرای تهران، زیارت‌گاه علاقمندان به «اسلام ناب محمدی(صلوات الله علیه و آله)» است.

آن چه پیش رو دارید، دقایقی است از آخرین جلسه ی کلاس های آموزشی تبیین مواضع «حزب جمهوری اسلامی» که سه روز پیش از شهادت «آیت الله بهشتی» برگزار شد:


هدیه به روح بلندپرواز شهید «آیت الله بهشتی» صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق سبب تقویت جایگاه نظام جمهوری اسلامی شد

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: عملیات "وعده صادق" و این پاسخ دندان‌شکن دلاورمردان نیروهای مسلح و سپاه پاسداران سبب تقویت و تثبیت جایگاه مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در نشست با مسئولان استانی با تقدیر از دلاورمردان نیروهای مسلح و سپاه پاسداران، اظهارداشت: لازم می‌دانم  این عملیاتی را که نیروهای مسلح و نظامی وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی ما در پاسخ آن تجاوز به خاک وطن در  کنسولگری ایران در دمشق علیه اسرائیل انجام داده اند  را به ملت ایران و همه امت اسلامی تبریک و تهنیت عرض کنم.

امام جمعه گرگان افزود: این حمله یک افتخاری بزرگ برای یک کشور اسلامی است که بتواند در مقابل تجاوز اسرائیل چنین پاسخ دندان شکنی را انجام بدهد.

نماینده ولی فقیه دراستان گلستان حمله و پاسخ ایران اسلامی  را سبب خوشحالی ملت ایران  و شادمانی همه امت اسلامی و مردم جهان برشمرد و تصریح کرد: علت اصلی شادمانی مردم جهان ازاین حمله آن جنایت ها ، نسل کشی ها و کودک و زن کشی ها ، ویران کردن خانه ها  وحمله به بیمارستان ها توسط رژیم خبیث اسرائیل بوده که خشم بشریت را برانگیخته است.

وی تاکید کرد: مردم دنیا آرزوی چنین حمله ای را داشتند که ایران اسلامی دست به این کار زده و خوشحالی همگان را برانگیخت و از طرفی هم این پاسخ دندان شکن باعث تقویت و تثبیت جایگاه مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است .

آیت الله نورمفیدی با تشکرصمیمانه از منویات مقتدرانه  مقام معظم رهبری در راستای عملی نمودن تنبیه رژیم غاصب اسرائیل، افزود: خداوند رهبر معظم انقلاب را تا ظهور حضرت مهدی (عج) حفظ نماید  و پرچم این کشور را توسط ایشان به حضرت ولی عصر (عج) برساند.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • ارتش در عرصه‌های مختلف جایگاه خود را تحکیم و تثبیت کرده است
  • ارتش در عرصه های مختلف جایگاه خود را تحکیم و تثبیت کرده است
  • وعده صادق سبب تقویت جایگاه نظام جمهوری اسلامی شد
  • جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت با محوریت سفر رییس جمهوری به استان سمنان برگزار می شود
  • جشنواره تولیدات رسانه‌ای «روایت خدمت» در استان سمنان برگزار می‌شود
  • بیانیه دفتر نهاد دانشگاه‌های استان اردبیل در پی حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • توصیه آمریکا به اسرائیل بعد از حمله موشکی سپاه به روایت محمد صدر /واشنگتن به دنبال جنگ با ایران نیست
  • روایت امیرعبداللهیان از پیام ایران به آمریکا و همسایگان و جزئیات حمله به اسرائیل
  • دعای رهبر انقلاب برای مبارزان حزب الله
  • مراسم عید دیدنی سید محمد خاتمی برگزار شد (عکس)