Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،دیدار تیم های تیم های میلان و اینتر موسوم به دلامادونینا در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا، از ساعت 23:30 در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد.

مصاف شاگردان اسپالتی با تیم بحران زده میلان در90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا بازی به وقت های اضافه کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برهمین اساس پاتریک کوترونه در دقیقه 104 تک گل بازی را برای روسونری ها به ثمر رساند.

در این دیدار پر برخورد مانوئل لوکاتلی(در دقیقه 16) ،لوکاس بیلیا( در دقیقه 20) و پاتریک کوترونه زننده تک گل بازی در دقیقه 104 سه بازیکنی هستند که از میلان با کارت زرد داور مواجه شدند.

میلان با این پیروزی باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف لاتزیو که توانسته بود بر فیورنتینا غلبه کند برود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۱۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه وزیر ورزش ایتالیا به ستاره اینتر

به گزارش "ورزش سه"، آبودی پس از جلسه‌ای در رم، در مورد حکم اخیر سری A و عدم محرومیت فرانچسکو آچربی پس از اتهام نژادپرستی، با خبرنگاران صحبت کرد.

آبودی گفت:«حکم دو روز پیش من را شوکه و متعجب کرد. با خودم گفتم نباید اینطور باشد. امیدوارم کسانی که قضاوت کرده و رای داده‌اند تمام اطلاعات مفید و لازم را برای این تصمیم در اختیار داشته باشند. همینطور امیدوار هستم که آچربی با وجدان خود راحت باشد.

من تلخی ماجرا را درک می‌کنم. می‌دانم که ژسوس چه احساسی دارد. از او حمایت می‌کنم. همه باید برای از بین بردن نژادپرستی تلاش کنیم. باید متحد باشیم. اگر از همدیگر جدا باشیم نژادپرستی قوی‌تر خواهد شد.

فوتبال سیستمی است که نیاز به هماهنگی دارد حتی زمانی که موقعیت‌های مختلف وجود دارد. اگر منافع مشترک وجود نداشته باشد، کل سیستم شکست خواهد خورد.

من وضعیت ناپولی و ژسوس را درک می‌کنم و از آنها می‌خواهم پس از اتفاقات اخیر با انرژی بیشتری به حذف نژادپرستی از ایتالیا کمک کنند.»

دیگر خبرها

  • کنایه وزیر ورزش ایتالیا به ستاره اینتر
  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • صعود مدودف و سینر به نیمه‌نهایی مسترز میامی
  • مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا
  • صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد
  • صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی
  • لیگ برتر والیبال؛ مصاف پیکان و فولاد با یک ساعت تاخیر
  • فردا، دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد