Web Analytics Made Easy - Statcounter

رینو گفت پیروزی در دربی به معنای پایان تمام مشکلات نیست اما فرصتی پدید می آورد تا تیم نفس راحتی بکشد. 

طرفداری - میلان موفق شد با پیروزی 1-0 مقابل اینتر در کوپا ایتالیا، به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه پیدا کند و حریف لاتزیو شود. جنارو گتوزو پس از بازی به رای اسپورت گفت:

ما پس از یک دوران سخت به این بازی پا گذاشتیم، بنابراین این بازی بسیار مهم و اساسی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از روز اول می دانستم در میلان چه کاری انجام می دهم. میلان باشگاه بزرگی است که برای سال ها قهرمانی های زیادی به دست آورده اما اخیرا بازیکنان زیادی وارد تیم شده اند. ما مشکلاتی داریم اما این تیم کیفیت دارد. امشب نشان دادیم که می توانیم تا پایان بجنگیم.

می خواهم از تمام بازیکنان تشکر کنم. من به عنوان بازیکن به همه جام ها رسیدم اما به عنوان مربی به خوبی می دانم که تازه اول راه هستم. در قبرس و پیزا کار کردم. خوشحالم که میلان به خوبی برنامه ریزی می کنم. در ژانویه من 40 ساله می شوم، بنابراین هنوز مثل یک بازیکن فکر می کنم و باور دارم که با انگیزه و اشتیاق و حس تعلق به باشگاه می توانید کارهای زیادی انجام دهید. 

پشت سر کسی حرف نمی زنم. اگر بخواهم به کسی چیزی بگویم، آن را در روی خودش می گویم. باید کارهای زیادی انجام دهیم. اگر بگوییم با این پیروزی تمام مشکلات ما حل می شود، دروغ گفته ایم اما این پیروزی باعث می شود کمی آرامش داشته باشیم. 

شاید من بدترین مربی سری آ باشم اما همیشه پیروزی می خواهم. حتی زمانی که با پسرم بازی می کنم. می خواهم بچه ها به من ثابت کنند، چیزی که امروز دیدم یک اتفاق نبود. بعد بازی به بازی پیش می رویم. حالا دو بازی سخت در سری آ داریم و به امتیازات این بازی های نیاز داریم تا در جدول بالا برویم. تفاوت زیادی بین عملکرد امشب با بازی مقابل آتالانتا وجود نداشت. شاید برخی فکر کنند من دیوانه ام که چنین حرفی می زنم. ما در ورونا بازی را کاملا در اختیار داشتیم اما مثل مترسک ایستادیم و گل اول را خوردیم. این تیم تا زمانی که به مشکل نخورد، خوب کار می کند و باید سعی کنیم از پسِ مشکلات برآییم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری

به گزارش "ورزش سه"، پس از روی کار آمدن محرم نویدکیا، وضعیت مس رفسنجان از این رو به آن رو شده و پس از کسب نتایج موفقیت‌آمیز در لیگ برتر، این تیم دو روز قبل و در جام حذفی نیز موفق شد با غلبه بر پیکان در ضربات پنالتی، راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شود.

طی یازده دیداری که نویدکیا روی نیمکت مس نشسته است، این تیم شکستی را متحمل نشده و با کسب چهار پیروزی و هفت تساوی (یک بازی پیروزی در ضربات پنالتی) توانسته است وضعیت رفسنجانی‌ها را سر و سامان ببخشد و در جام حذفی نیز به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته‌اند.

اما دست‌بند محرم نویدکیا در هفته‌های اخیر به سوژه مورد توجه صفحات مجازی خصوصا هواداران سپاهان و مس رفسنجان تبدیل شده است. جایی که سرمربی مسی‌ها هم در دوره‌های قبلی مربیگری خود و هم در مقطع فعلی با یک دستبند خاص در مسابقات حضور پیدا کرده است.

حالا مشخص شده است که دستبند نویدکیا، ساخته دست دخترش بوده و سرمربی مس نیز به او قول داده است که همواره این دستبند را به همراه داشته و به همین دلیل است که محرم همواره با این دستبند در مسابقات مختلف حضور پیدا می‌کند و آن را در هیچ شرایطی از خودش دور نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ