Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در 24 ساعت گذشته تظاهرات و اعتراضات در شهرهاي مختلف کرانه باختري و نواره غزه برگزار شد.
به گزارش مشرق، اعتراضات شهروندان فلسطيني در واکنش به تصميم ترامپ براي به رسميت شناختن بيت المقدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي و انتقال سفارت خانه آمريکا به اين شهر وارد بيست و ششمين روز متوالي شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


يک منبع ميداني در گفت وگو با مشرق از ادامه درگيري هاي شديد ميان فلسطيني ها و نظاميان صهيونيست خبر داد و گفت: در 24 ساعت گذشته تظاهرات و اعتراضات در شهرهاي مختلف کرانه باختري و نواره غزه برگزار شد.

اين منبع ميداني افزود: از عصر روز گذشته با شروع اعتراضات جوانان فلسطيني در روستاي « نبي صالح» در شهر « رام الله»، نظاميان صهيونيست حملات خود را عليه گردهمايي مردم آغاز کردند.
وي با بيان اين که نظاميان صهيونيست به شدت تجمع جوانان فلسطيني را در اين روستا سرکوب کردند، گفت: در جريان درگيري ها تعدادي از معترضين زخمي شدند و نظاميان صهيونيست با گاز آشک آور، شهروندان را هدف قرار دادند.

از حومه شمالي شهر «البيره» هم خبر مي رسد درگيري ها ميان فلسطيني ها و نيروهاي امنيتي رژيم صهيونيستي همچنان ادامه دارد؛ درگيري هاي سنگين در اردوگاه « عايده» در شمال « بيت لحم» هم گزارش شده است.
در جريان يورش نظاميان صهيونيست به شهرک « رمانه» يکي از جوانان فلسطيني بدون هيچ دليلي توسط نيروهاي نظامي صهيونيست بازداشت شد. عصر روز گذشته هم يک کودک فلسطيني به نام «معتصم حامد حسين» از شهرک « بدرس» در غرب « رام الله» بازداشت شد اما پس از 5 ساعت از اسارت نيروهاي صهيونيست نجات يافت.

به گزارش مشرق، از شهرک «بيت فوريک» در شرق «نابلس» هم خبر مي رسد درگيري هاي شديد ميان جوانان فلسطيني و نظاميان صهيونيست به وقوع پيوست؛ اين درگيري‌ها تا ساعت ها ادامه پيدا کرد.
نظاميان صهيونيست به بهانه برقراري امنيت هم به مناطق مسکوني شهرک « سلوان» در حومه «قدس» يورش بردند و شماري از منازل شهروندان فلسطيني را به طور کامل تخريب کردند.

درگيري ها در حومه منطقه نظامي «ناحل عوز» در شرق نوار غزه هم به وقوع پيوست؛ نظاميان صهيونيست در جريان اين درگيري ها با شليک مستقيم گلوله و گاز اشک آور شهروندان فلسطيني را در اين منطقه هدف قرار دادند.
از شهر الخليل در کرانه باختري هم خبر مي رسد نظاميان صهيونيست به مناطق مسکوني فلسطيني ها در شهرک «سعير» حمله کردند؛ در جريان اين حملات 5 تن از جمله 3 کودک مجروح شدند.
خبرها حاکيست، شهرک نشينان صهيونيست هم حملات را عليه شهروندان بي دفاع فلسطيني به شيوه هاي مختلف تشديد کرده اند؛ روز گذشته يک شهروند فلسطيني در شهرک «عقربا» در شهر «نابلس» توسط شهرک نشيان صهيونيست با خودرو زير گرفته شد.
از سويي ديگر دادگاه رژيم صهيونيستي يکي از دانشجويان دختر فلسطيني به نام «استبرق التميمي» را در کرانه باختري به بهانه بر هم زدن امنيت به 2 سال حبس و پرداخت جريمه نقدي سنگين محکوم کرد.

اقدامات رژيم صهيونيستي به اينجا ختم نشد و آنان يک الاغ را هم به جرم حمله به نظاميان صهيونيست به يک سال حبس محکوم کردند؛ به گزارش مشرق، نظاميان صهيونيست از شروع اعتراضات تاکنون 12 تن از شهروندان فلسطيني را به شهادت رسانده اند و حدود 4 هزار تن ديگر را هم مجروح کرده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی

صدها شهرک‌نشین تندرو صبح امروز دوشنبه در آخرین روز عید یهودی «پسح» تحت نظارت پلیس اشغالگر به صحن‌های مسجدالاقصی یورش بردند.

به گزارش ایسنا، اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد بیش از ۲۰۰ شهرک‌نشین بامداد امروز به میدان الاقصی هجوم بردند و به گشت‌های تحریک‌آمیز و اجرای آیین‌های تلمودی پرداختند.

پیش بینی می‌شود که با سازماندهی یورش جمعی افراط‌گرایان توسط پلیس اشغالگر، تعداد متجاوزان به هنگام عصر نسبت به روزهای گذشته افزایش یابد.

از سوی دیگر، پلیس اشغالگر تدابیر نظامی خود را در دروازه‌های شهرک قدیم و مسجدالاقصی تشدید کرده است و محدودیت‌هایی را برای ورود نمازگزاران فلسطینی اعمال کرده است.

بیش از ۱۲۰۰ شهرک‌نشین افراطی دیروز یکشنبه هم به مسجدالاقصی هجوم بردند. روز پنجشنبه گذشته هم هجوم ۱۶۰۰ شهرک نشین گزارش شده بود که بالاترین آمار از هفتم اکتبر گذشته تاکنون محسوب می‌شود.

سازمان‌های معبد ادعایی سلیمان برای هجوم گسترده به مسجد مبارک الاقصی برای تقدیم قربانی در عید «پسح» فراخوان داده بودند، در مقابل گروه‌های فلسطینی و جنبش‌های جوانان از مردم خواستند به مسجدالاقصی بروند و این مسجد را برای صهیونیست‌ها خالی نکنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست
  • بازداشت مجدد اسرای فلسطینی تنها چند روز بعد از آزادی آنها
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم