Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز،بعد از بازی فیکس قائدی در جام حذفی، ادامه هفته به حاشیه‌های فضای مجازی گذشت و آخر آن نیمکت‌نشینی کامل مقابل نفت آبادان بود و حتی از حضور چند دقیقه‌ای او هم خبری نبود. البته نیمکت‌نشینی تنها اتفاق بد برای قائدی نبود. بعد از آن از گوشه و کنار زمزمه‌هایی به عنوان حضور او به عنوان بازیکن قرضی در تیم‌های دیگر شنیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایعاتی که اصلا برای او و البته هوادارانی که علاقه زیادی به او دارند شیرین نیست. البته یکی از مسئولاناستقلال این شایعه را تکذیب کرد و گفت شفر درخواستی برای انتقال قرضی این بازیکن نداشته است اما تجربه ثابت کرده هر موضوعی که تکذیب شود، احتمالااتفاق می‌افتد.

با این حال بدون توجه به شایعان هم شرایط قائدی در استقلال فعلا خوب نیست و شاید انتقال قرضی برای او اتفاق دور از انتظاری نباشد.

ترکیب استقلال اما در نیم فصل دوم با دو تغییر مواجه شده است. اضافه شدن محسن کریمی و برزای و تهدید این دو تغییر برای مهدی قائدی. با اضافه شدن این دو بازیکن کار به اندازه کافی برای قائدی سخت شده بود که کریمی با درخشش در اولین بازی‌اش که در ترکیب اصلی قرار گرفته بود شرایط را برای این بازیکن جوان بسیار بدتر کرد. کریمی که به نوعی در این بازی هت‌تریک کرد حالا دیگر به راحتی ترکیب را از دست نمی دهد.

حضور این دو بازیکن حتی فرشید اسماعیلی و جابر انصاری را هم که موقعیت ثابت‌تری را در ترکیب استقلال داشتند را هم به خطر انداخته است و احتمالا آنها را هم به نیمکت‌ منتقل می‌کند چه برسد به قائدی.

با این شرایط شاید نیمکت نشینی قائدی فقط مربوط به این بازی و حاشیه‌های این هفته نباشد و اتفاقی ادامه دار شود. مگر با حضور قرضی در تیمی دیگر، که جای خالی برای پدیده استقلال را در ترکیبش دارد.

استقلال قائدی نیمکت حاشیه قرضی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟

شورای تامین استان مازندران مجوز حضور زنان در بازی نساجی برابر پرسپولیس را صادر نکرد.

طرفداری | بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود.

پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار حواشی زیادی داشت. زنان پرسپولیسی در دقایقی از این دیدار با هواداران سپاهان درگیر شدند و شاهد صحنه‌های زیبایی در ورزشگاه آزادی نبودیم.

برخی تصور می‌کنند این حواشی مقدمه کم‌رنگ شدن حضور زنان در استادیوم باشد و مشخص نیست در روزهای آینده چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد. شورای تامین استان مازندران در اقدامی جالب، مجوز حضور زنان در بازی نساجی برابر پرسپولیس را صادر نکرد تا بسیاری این عقیده را داشته باشند که این اولین ترکش حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • اعتماد دوباره مورایس به جوان سپاهان!
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی