Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اصفهان، محمد سلطان حسینی در حاشیه مراسم بهره برداری از ورزشگاه حضرت امیرالمومنین(ع) اظهار کرد: طی سالیان گذشته هم افزایی خوبی مابین شهرداری اصفهان، شهرداری های استان و اداره کل ورزش و جوانان در راستای توسعه اماکن ورزشی وجود دارد و بسیار خرسندم که هم اکنون مجموعه ورزشی محله امیرالمومنین ملک شهر به بهره برداری رسیده و دو دستگاه دوشادوش یکدیگر پیش می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ظرف یکی دو هفته آینده مجموعه آموزشی بزرگ ورزش در منطقه 12 توسط یکی از خیرین به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: بزرگترین مجموعه آموزشی ورزشی شمشیربازی نیز طی روزهای آینده به بهره برداری می رسد. علاوه بر این موارد پروژه های متعدد ورزشی یا توسط شهرداری و یا اداره کل ورزش و جوانان افتتاح می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: امیدواریم تا پایان تابستان بتوانیم بیش از 80 پروژه شامل زمین های چمن، سالن های چندمنظوره و استخر را به بهره برداری برسانیم و از اینکه شهرداری به رسالت واقعی خود بازگشته و در قبال مسائل فرهنگی، تفریحی و ورزشی مردم سهم به سزایی را بر عهده گرفته بسیار خوشحالیم.

وی با بیان اینکه بودجه هایی که صرف مسائل مختلف می شود، مربوط به سازمان یا گروه خاصی نیست، تاکید کرد: این بودجه ها مربوط به دولت جمهوری اسلامی بوده و همه برای سلامتی و شادابی مردم ایران دست به دست یکدیگر داده اند تا سربلندی کشورمان را شاهد باشیم.

سلطان حسینی اضافه کرد: هر جایی که امکانات و ردیف اعتباراتی بوده پروژه هایی ورزشی توسط  شهرداری و اداره ورزش و جوانان استان به بهره برداری رسیده است همانگونه که ورزشگاه بزرگ نقش جهان، سالن بزرگ 25 آبان و سالن های چند منظوره و چمن های مصنوعی طی سالیان گذشته افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه طی ماه جاری وزیر ورزش و جوانان به اصفهان می آید، افزود: قرار است در این سفر پروژه های بزرگ ورزشی با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان افتتاح شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان، تصریح کرد: بازهم مسابقاتی از این دست در اصفهان برگزار می شود همانگونه که مسابقات کشتی مسابقات 4 جانبه با چهار تیم بزرگ فوتسال جهان یا رقابت های بزرگ اسکواش و کاپ تنیس دیویس را برگزار کردیم. تمام این موارد حاصل تلاش و همکاری تمام دستگاه مانند آموزش و پرورش، سپاه، شهرداری ها و اداره ورزش و جوانان  بوده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید

به گزارش خبرنگار مهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر به همراه هیئت‌های دوچرخه سواری، کوهنوردی و ورزش‌های همگانی همایش منطقه‌ای گسترده ای را ساعت ۶ صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت به یاد ورزشکار فقید زنده یاد علیرضا خداشناس برگزار می‌کند.

اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر تا فردا چهارشنبه ثبت نام خود از این همایش ورزشی را ادامه خواهد داد. تاکنون استقبال گسترده ای از این همایش شده است که نگاه اهالی ورزش دوچرخه سواری در رشته کوهستان را به خود اختصاص داده است.

زنده یاد علیرضا خداشناس یکی از برجسته‌ترین ورزشکاران استان آذربایجان شرقی بود که آبان ماه سال گذشته در یک سانحه ورزشی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کد خبر 6086861

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • مدرسه استثنایی دهگلان صاحب زمین چمن می شود
  • بهره برداری از ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در کرمان 
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه