Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: آیت‌ الله نوری همدانی گفت: مردم ایران همواره از انقلاب خود دفاع کرده اند و در برابر دشمن ایستادگی داشته اند و باید همواره در کنار مردم بود و متواضعانه آنها را هدایت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت‌ الله نوری همدانی چهارشنبه شب (6 دی) در دیدار با مسئولان فرهنگی و ائمه جماعات شرکت های آب و فاضلاب سراسر کشور گفت: علما جایگاه بسیار عظیمی دارند و در آموزه های اسلامی از علمایی که در راه اسلام تلاش می کنند تکریم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: انقلاب نیز وظایف بسیاری را برای علما فراهم کرده است و بعد از پیروزی انقلاب این وظیفه روز به روز سنگین تر شد، علما وارثان انبیا هستند و باید راه‌ انبیا را ادامه دهند.

 

آیت الله نوری همدانی با اشاره به تلاش های امام راحل گفت: امام راحل توانستند با اقداماتی که انجام دادند، استبدادی را که قرن ‌ها بر مردم حاکم شده بود را ریشه‌کن کرده و با کاخ نشینی مبارزه کردند.

 

آیت الله نوری همدانی گفت: مستکبرین چندین سال بر ایران تسلط داشتند و مردم بارها قیام کردند اما موفق نشدند، شاه نیز حامی مستکبران بودو از آنها اطاعت می کرد.

 

وی گفت: امام راحل با بصیرت خود فرمودند که شاه باید از کشور برود تا مستکبرین نیز از کشور خارج شوند؛ در نهایت نیز انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و استکبار جهانی شکست خورد و انقلاب به پیروزی رسید.

 

این مرجع تقلید با اشاره به توطئه دشمنان گفت: بعد از آن نیز دشمنان در قالب جنگ تحمیلی به عرصه آمدند اما ملت ایران در کنار هم به پیروزی رسیدند.

 

وی گفت: مردم ایران همواره از انقلاب خود دفاع کرده اند و در برابر دشمن ایستادگی داشته اند و باید همواره در کنار مردم بود و متواضعانه آنها را هدایت کرد.

 

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه باید آموزه های انقلاب گسترش یابد گفت: دنیا امروز تشنه معارف اهل بیت(ع) است و باید ما از این فرصت استفاده کرده و بتوانیم این معارف را گسترش دهیم.

 

این مرجع تقلید با تاکید بر امر به معروف و نهی از منکر گفت: نباید از این موضوع غافل شویم و همه مردم باید به این موضوع توجه داشته باشند و در گسترش این امر بکوشند.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت همدانی ها از مردم غزه و دانشجویان آمریکا و اروپا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • حمایت همدانی ها از مردم غزه و دانشجویان آمریکا و اروپا
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • قدردانی وزیر کشور از نیرو‌های امدادی در یافتن کودک گلستانی
  • فدوی: دشمن خباثت کند اقدامی بزرگتر انجام می‌دهیم
  • اعتراف کاپیتان PSG بعد از شکست برابر دورتموند
  • «فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد