Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری هشدار داد: برخی از مقامات سابق کشور برای راه انداختن فتنه ای دیگر تلاش می کنند.
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا ،محمدرضا باهنر شامگاه چهارشنبه در نشست انجمن اسلامی مهندسین خراسان رضوی در مشهد بدون نام بردن از فردی، با اشاره سخنان امروز رهبری، گفت: آقایی که علم و کتل به راه انداخته و هر روز اینجا و آنجا اعلام می کند که باید با قوه قضائیه این کار را و با فلانی باید آن کار کرد؛ دنبال فتنه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز متوجه شدید که حضرت آقا روی صحبتشان متوجه چه کسی بود که فرمودند آقا 10 سال همه کاره مملکت بوده و حالا اپوزیسیون نظام شده است.
وی بیان کرد: 500 تا 600 میلیارد دلار ظرف آن هشت سال نفت فروختیم حالا یک یارانه ای هم برقرار و مسکن مهری هم ساخته شد، اما امروز حقوق کارکنانمان را نمی توانیم بدهیم.
وی گفت: در آن هشت سال وزارت نفتی که با 80 هزار نفر می تواند اداره شود به یکباره 100 هزار نیروی جدید استخدام کرد و قس علی هذا، اما حالا آقا اپوزیسیون نظام شده است.
باهنر افزود: اگر روزی یک صدم تشری که حضرت آقا به این آقا زدند خدای نکرده به من می زدند آرزو می کردم که اصلا زنده نباشم. 
محمدرضا باهنر  آرایش سیاسی کشور  فتنه سیاسی
برچسب ها: جبهه پیروان خط امام و رهبری ، محمدرضا باهنر ، رهبری

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر در مسابقات جهانی ارشمیدوس

عضو هیات علمی بخش مهندسی نفت دانشگاه شهید باهنر کرمان موفق شد با ارائه یک اختراع در مسابقات بین المللی اختراعات ارشمیدس روسیه مدال طلا این مسابقات را کسب کند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو عبدالحسین همتی سراپرده عضو هیات علمی بخش مهندسی نفت دانشگاه شهید باهنر کرمان موفق شد با ارائه اختراعی با عنوان «فوم پایدار شده توسط نانو ذرات برای ذخیره سازی دی اکسید کربن در مقیاس بزرگ در زیرزمین و ازدیاد برداشت نفت» در مسابقات بین المللی اختراعات ارشمیدس روسیه مدال طلا این مسابقات را کسب کند.

در روند پژوهشی و ارائه این اختراع وی با اساتید و پژوهشگرانی از دانشگاه کیل آلمان، دانشگاه اوفای روسیه و دانشگاه نفت پکن چین، همکاری داشته است.

عبدالحسین همتی سراپرده که دارای رتبه دانشیاری است در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، از حوزه انتخابیه شهرستان‌های زرند و کوهبنان واقع در استان کرمان، موفق به کسب بیشترین آرا و راهیابی به مجلس دوازدهم شد.

لازم به توضیح است او در سال ۲۰۲۲ نیز موفق به کسب جایزه ویژه مسابقات دانشمندان جوان دنیا در زمینه مهندسی نفت کشور روسیه شده بود.

شایان ذکر است، ارشمیدس بزرگترین رویداد بین‌المللی علمی کشور روسیه در زمینه اختراعات و فناوری‌های نوظهور به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۲۸‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • وزیر ارشاد: در «فتنه» فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت؛ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از آن بایستم
  • درخشش عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر در مسابقات جهانی ارشمیدوس
  • قیمت دام زنده امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۲۷ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • نشان طلا سهم دانشیار دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • ستاره آرسنال: با حذف بایرن امروز را فراموش می‌کنیم
  • علی مشهدی بازیگر: در گوش اسرائیل یک چک افسری خواباندیم و گفتیم ما زده‌ایم، حالا چی؟
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۲۶‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • هشدار مهم ستاره یووه: شاید فصل بعد نباشم