Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@06:25:10 GMT

اخبار 8 تا 8 چهارشنبه، 6 دی در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۰۱۹۵۴

اخبار 8 تا 8 چهارشنبه، 6 دی در آذربایجان غربی

ارومیه- ایرنا- شکست تیم والیبال شهرداری ارومیه از شمس، عضویت 6500 نفر در 20 کتابخانه شهری و روستایی مساجد خوی، درخشش گلین در جشنواره فیلم مستند آنکارا، تصادف در جاده بوکان – میاندوآب و راه اندازی 40 خانه هلال روستایی در خوی از اهم اخبار این استان طی 24 ساعت گذشته بوده است.

** 9 دی سالروز تثبیت جمهوریت نظام به دست مردم است
مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان گفت: مردم در 9 دی 1388 با حضور مقتدرانه خود جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی را تثبیت و با تمام قوا از آن دفاع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



** شکست دوباره تیم والیبال شهرداری ارومیه از شمس
تیم والیبال شهرداری ارومیه در دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر با نتیجه 3 بر 2، مغلوب میزبان خود شمس تهران شد تا نهمین شکست خود را در دومین دیدار دور برگشت این فصل تجربه کند.

** عضویت 6500 نفر در 20 کتابخانه شهری و روستایی مساجد خوی
مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد خوی گفت: 19 کتابخانه شهری و یک کتابخانه روستایی با 6 هزار و 537 نفر عضو ثابت در 2 هزار و 355 متر مربع مساحت در سطح کانون‌های مساجد مشغول به فعالیت است.

** درخشش گلین در جشنواره فیلم مستند آنکارا
فیلم مستند داستانی گلین /عروس/ به کارگردانی و تهیه کنندگیمهدی حیدری با موضوع فرهنگ آداب رسوم عروسی مردم آذربایجان غربی در جشنواره فیلم مستند آنکارا ترکیه برگزیده شد.

** تصادف در جاده بوکان - میاندوآب 2 کشته و سه زخمی برجا گذاشت
مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بوکان گفت: حادثه رانندگی در محور بوکان – میاندوآب جان 2 نفر را گرفت و موجب زخمی شدن سه نفر دیگر شد.

** اختصاص 720 میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال روستایی در بخش گردشگری آذربایجان غربی
مدیرکل امور روستایی استاندار آذربایجان غربی از اعطای 720 میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی برای طرح های اشتغال زا در بخش های گردشگری و صنایع دستی مناطق روستایی این استان خبر داد و گفت: 480 میلیارد ریال از این میزان برای بخش گردشگری و 240 میلیارد ریال برای بخش صنایع دستی در نظر گرفته شده است.

** راه اندازی 40 خانه هلال روستایی در خوی
رئیس جمعیت هلال احمر خوی گفت: 40 خانه‌ هلال با هدف توانمندسازی جامعه و گسترش آموزش‌های امدادی برای مقابله با حوادث و تشکیل تیم‌های واکنش سریع روستایی در این شهرستان راه اندازی شد.
8135/ 2093
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران و سیلابی شدن شهر دیزج دیز + فیلم

چند روزی است برخی از شهرها و روستاهای کشورمان بر اثر بارش شدید باران سیلابی شده است. شهر دیزج دیز از توابع شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی نیز با بارش شدید باران همراه شد به طوری که رودخانه طغیان کرده و سیلابی شدند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم لحظه وقوع سیلاب را به نمایش گذاشت و از مسئولان درخواست ایجاد دیوار ساحلی برای رودخانه های این شهر را کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • بارش شدید باران و سیلابی شدن شهر دیزج دیز + فیلم
  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره