Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، خلیل قاسمی با اشاره به پیگیری مصوبات جلسه قبل در خصوص شناسایی و اخطار پلمپ واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب با تاکید مجدد برای اجرای این طرح افزود: اتاق اصناف مرکز استان و اتحادیه های مرتبط با هماهنگی اماکن عمومی شهرستان بندرعباس نسبت به اخطار و پلمپ واحدهای فاقد پروانه کسب اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس عنوان کرد: واحدهای صنفی بدون مجوز و پروانه کسب یا باید نسبت به دریافت پروانه کسب اقدام نمایند، و در غیر اینصورت از فعالیت واحدهای فاقد پروانه کسب در مهلت مقرر جلوگیری بعمل می آید و واحدهای مذکور توسط اماکن عمومی پلمپ می شوند.

قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد به کانکس های عرضه میوه و محصولات کشاورزی در شهر بندرعباس اشاره کرد و گفت: زیبنده شهر بندرعباس نیست که در خیابان های آن مملو از کانکس های عرضه میوه و تره بار و همچنین وجود دستفروشان باشد. وی ادامه داد: با برگزاری جلسات متعدد با شهرداری بندرعباس و شورای شهر پیشنهاد شده است که کانکس های مذکور به محلات و شهرک های جدید الاحداث در شهر بندرعباس انتقال یابند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در ادامه به برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی اشاره نمود و چگونگی روند انتخابات از حالت دستی به الکترونیکی را به اعضاء کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس تشریح نمود و عنوان کرد: اتاق اصناف قبل از برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی فراخوان برگزاری جلسه توجیهی قبل از انتخابات و چگونگی انتخابات به صورت الکترونیکی را به کاندیدای انتخاباتی آموزش دهند.

شایان ذکر است: در پایان جلسه از اتحادیه های صنفی که در عمل انسان دوستانه و خیرخواهانه در راستای کمک رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه اقدام کرده بودند، با اهداء لوح سپاس تقدیر و تشکر بعمل آمد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم، حسین بهبودی، مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی _ مردمی گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در این سازمان که طی بخشنامه‌ای به استان‌ها نیز ابلاغ شده است، تمامی تشکل‌های قرآنی مردمی اعم از مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت برای تمدید پروانه فعالیت خود می‌توانند اصل پروانه‌های فعالیت منقضی شده یا در آستانه انقضا را مستقیماً و بدون واسطه به سازمان دارالقرآن الکریم ارسال و حداکثر یک هفته بعد، پروانه جدید و تمدید شده را در محل تشکل قرآنی خود دریافت کنند.

وی تصریح کرد: این اقدام برای تسریع در تمدید پروانه‌های فعالیت تشکل‌های مردمی و جلوگیری از تبعات ناشی از تاخیر در دسترسی به پروانه فعالیت دارای تاریخ اعتبار صورت گرفته است. همچنین در صورت تمایل تشکل‌های قرآنی، همچنان دفاتر تبلیغات اسلامی و نیز اتحادیه‌های استان‌ها در سراسر کشور نسبت به دریافت پروانه‌های فعالیت نیازمند تمدید و ارسال آن‌ها به سازمان دارالقرآن الکریم اقدام می‌کنند.

مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم افزود: اصلاحات متعددی بابت تسهیل و تعدیل فرایند صدور مجوز به تشکل‌های قرآنی صورت گرفته که به تدریج و پس از طی مراحل آزمایشی، اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهر وموم واحد‌های صنفی در خیابان قلمستان
  • نرخ جدید نان «آزادپز» در کردستان اعلام شد
  • جریمه بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز روزانه حدود۱.۲میلیون تومان است
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • سیستم کنترلی واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس نوسازی شد
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی دامپروری و باغبانی در مهریز
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها