Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجازی دبیر کنگره آیت الله آقا نجفی همدانی در همایش بزرگ این عالم ربانی با اشاره به اینک این کنگره عالمانه و نورانی به جهت بزرگداشت مفسر قرآن آیت الله آقا نجفی همدانی ایجاد شد است افزود: این جشنواره فرصتی است برای آشنایی با این عارف بزرگ اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این عالم بزرگوار از ایمانی قوی و عملی صالح برخوردا بودند.
دبیر کنگره آقا نجفی همدانی افزود: این شخصیت بزرگ 40 سال در بین مردم همدان حضور داشتند.
حجازی تصریح کرد: آقا نجفی فعالیت عالمانه و پرهیزکاذانه خود را در دارالمومنین همدان و ایفای نقش هدایت گرانه برای مردم از صفحات درخشان این عالم است
وی خاطر نشان کرد :شخصیت اخلاقی و والای این عالم بزرگوار بر روی مردم تاثیر گذار بود و رفتارهای این عالم هدایت گر مردم همدان بود.
دبیر کنگره آقا نجفی همدانی گفت: ایشان دارای رفتاری مثال زدنی بود و زمانه خود را خوب میشناخت ، حمایت از امام راحل در سال 42 ،دفاع از اصل ولایت فقیه تا پایان عمر شان از ویژگی های اخلاقی این عالم بود.

حجازی بیان کرد: امام او را باشخصیت لقمان حکیم مقایسه میکرد و شخصیت اورا بزرگ میدانست و در جنگ حصور داست
وی با بیان اینکه  مسجد و محراب آیت الله نجفی پایگاهی برای انقلاب بود، گفت: تربیت شدگان این عالم افرادی بودن که به علم این عالم اقتدا کرده بودند.
 دبیر کنگره آقا نجفی همدانی تصریح کرد: زیباترین کلام در وف ایت الله نجفی را در پیام رهبر میبینیم که این شخصیت علم و تقوا و عمل صالح را در طول عمر خود کسب کرده بود یکی از بزرگا ن بود کهاکنون و پس از 15 ماه از طرح ریزی برای این کنگره وظیفه میدانم از کسانی که برای بزرگداشت لین عالم کوشیدند دانشگاه ها استاندار و همه مردم سپاسگذارم
در مجموعه این کنگره با نگاه به تلاش های علمی و به ویژه با قریب بیش از 60 مقاله دریافت شده است.

انتهای پیام/ص.ف

آقا نجفی عالم بزرگ جهان اسلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۳۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله جنتی: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) این شورا ضمن گرامیداشت روز معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره) اظهار داشت: برای معلمان عزیز که مجاهدان عرصه علمی و فرهنگ هستند، آرزوی توفیق دارم.

وی سپس در خصوص شهید مطهری اظهار داشت: در کنار آثار شهید مطهری که حقیقتا سرمایه فرهنگی و علمی جامعه ماست، باید سیره علمی اثرگذار ایشان نیز تبیین شود.

دبیر شورای نگهبان افزود: ویژگی ممتاز شهید مطهری (ره) نیازشناسی علمی و فرهنگی جامعه بود و، چون حرکت خود را براساس این نیازشناسی دقیق ساماندهی کرد در بیداری جامعه نقش تاثیرگذار داشت.

وی با بیان اینکه شهید مطهری معلم طراز انقلاب اسلامی بود، عنوان کرد: محتوای آثار شهید مطهری سرمایه‌ای عظیم برای مقابله با شبهات دشمنان امت اسلام است.

آیت‌الله جنتی همچنین تاکید کرد که معلمی از نگاه معارف اسلامی یک شغل نیست، بلکه یک مجاهدت است و هرچه این مجاهدت کامل‌تر انجام شود، جامعه سعادتمندتر خواهد شد.

امام صادق (ع)؛ جهادگر بزرگ فرهنگی

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت امام صادق (ع) و عرض تسلیت بدین مناسبت، بیان داشت: ایشان در روزگاری که جهان اسلام با نفوذ افکار بیگانگان و همچنین تحریف معارف اسلامی مواجه بود، با تعیین درست اولویت‌ها، دست به جهاد بزرگ فرهنگی زدند.

وی بیان کرد: ثمرات ارزشمند آن جهاد بزرگ فرهنگی از سرمایه‌های ماندگار امت اسلام است.

آیت‌الله جنتی این نکته را هم یادآور شد که امام صادق (ع) همزمان با تدریس و تربیت شاگردان، نظام و ساختار آموزشی جامعی طراحی کردند که قابلیت الگوبرداری در همه زمان‌ها دارد و هرچه نظام آموزش و پرورش ما به این نظام آموزشی نزدیک‌تر شود، توفیقات بیشتری کسب خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است
  • بهترین وزیر آموزش و پرورش بعد از انقلاب که بود؟
  • تجلیل از آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت روز معلم
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • آیت‌الله جنتی: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • آیت‌الله نوری همدانی: دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی