Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولیعصر عج خوزستان از اعزام اولین و بزرگترین اکیپ پزشکی تخصصی و فوق تخصصی به منطقه کم برخوردار صیدون‌ شهرستان باغملک خبر داد.
ستوان یکم پاسدار سجاد بهمئی اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) مبنی بر خدمات رسانی و محرومیت زدایی، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار ، اولین و بزرگترین اعزام اکیپ پزشکی تخصصی و فوق تخصصی خود را به شهرستان باغملک منطقه صیدون اعزام می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اعزام ۱۵ دی ماه جاری به مناسبت سالگرد قیام بزرگ ایل غیور بهمئی در سال ۱۳۵۷ و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این قیام در روز جمعه ۱۵ دی ماه با حضور بیش از ۲۵ پزشک متخصص و فوق تخصص در شهر صیدون برگزار می شود.

بهمئی با بیان اینکه این اعزام پنجاه و نهمین اعزام سازمان و اولین اعزام به شهرستان باغملک است، گفت: در این اکیپ، تخصص هایی همچون قلب، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، داخلی، زنان،اطفال، ارولوژی، دندانپزشک، و غیره حضور دارند که خدمات رایگان به مردم محروم و کم برخوردار منطقه صیدون باغملک ارائه می دهند.
گفتنی است: این اعزام با همکاری فرماندهی محترم سپاه ناحیه مقاومت بسیج باغملک و کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان باغملک انجام می شود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد

به گزارش قدس خراسان، پژوهشکده زیارت و گردشگری دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان تیم تحقیق، مسئول نگارش پیش‌نویس سند ملی زیارت با همکاری دستگاه‌های کشوری است، ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت پذیرای نمایندگان  ۱۷ وزارتخانه و سازمان عالی رتبه کشوری مرتبط با امر زیارت بود.

در این رویداد نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های کشوری در ۸ میز: زیارت تمدنی، تسهیل زیارت، شهر زیارتی، زیارت متعالی، اقتصاد زیارت، حکمرانی زیارت و... به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مربوط به زیارت پرداختند.

در انتهای این میزها، محتوای به دست آمده در قالب چهار عنوان مسئله‌ها، چشم انداز، راهبردها و اقدامات اجرایی پیشنهادی به پیش نویس اولیه سند ضمیمه خواهند شد. 

گفتنی است این سند پس از نگارش در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • ۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد
  • نجات ۱۰ گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی مُنگار
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت