Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، لحظاتی پیش یک مهاجم انتحاری خود را در یک خبرگزاری خصوصی در کابل منفجر کرد.

یک حمله کننده انتحاری امروز صبح با حمله به دفتر خبرگزاری صدای افغان و مرکز تبیان در کابل، خود را منفجر کرد.

«سید حبیب سادات»، جانشین رئیس خبرگزاری صدای افغان به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: صبح امروز گفتمان علمی پژوهشی مرکز تبیان در حال برگزاری بود که یک مهاجم انتحاری با ورود به دفتر خود را منفجر کرد که متاسفانه تعدادی شهید و زخمی بر جا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هنوز آمار دقیقی از میزان شهدا و زخمی ها نیست چون اوضاع دفتر کابل فعلا خیلی آشفته است. نیروهای امنیتی اکنون خود را به محل رسانده اند و منطقه تحت کنترل  پلیس قرار دارد.

آقای سادات عنوان کرد: دفتر خبرگزاری صدای افغان به طور وسیع تخریب شده است و از آنجایی که گفتمان در طبقه پایین دفتر در حال برگزاری بود و انتحاری نیز همانجا رخ داد، تلفات زیاد خواهد بود.

جانشین رئیس خبرگزاری صدای افغانستان تاکید کرد: این حمله احتمالا از طرف گروه تروریستی داعش خواهد بود زیرا کارهای مرکز فرهنگی تبیان بسیار مشهود بود و ما این احتمال را می دادیم که هدف حمله قرار بگیریم.

وی در بیان دلایل هدف حمله قرار گرفتن این مرکز از سوی تروریست ها گفت: هم مرکز تبیان و هم خبرگزاری صدای افغان خط مشی ضد افراطی را پیگیری می کند و از طرفی مخالف حضور نظامیان خارجی در افغانستان است؛ به همین جهت مرکز تبیان و خبرگزاری صدای افغان آماج این حمله قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۳۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب الله به مرکز تجمع نظامیان و پایگاه جاسوسی صهیونیست‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور دو بیانیه جداگانه از حمله به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست و پایگاه جاسوسی آنها در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه‌های حزب الله آمده است: برای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۴:۳۵ بعدازظهر جمعه به وقت محلی مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در مقر «السروات» در مقابل شهرک یارون با سلاح موشکی هدف قرار دادند.

مجاهدان حزب الله همچنین ساعت ۱۶:۵۰ دقیقه بعدازظهر جمعه به وقت محلی، تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پایگاه رویسات العلم در بلندی‌خای اشغالی کفرشوبا با سلاح مناسب و به وصرت مصتقیم هدف قرار دادند.

کد خبر 6095950

دیگر خبرها

  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • حزب الله: با پهپادهای انتحاری المطله را هدف قرار دادیم
  • گارانتی متین؛ مرکز تخصصی تعمیر اسپیکر در کشور
  • حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • حمله حزب الله به مرکز تجمع نظامیان و پایگاه جاسوسی صهیونیست‌ها