Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در بیانیه سپاه ناحیه زنجان بمناسبت سالروز حماسه 9 دی آمده است:

پیوند عمیق و ناگسستنی مردم ایران با انقلاب اسلامی و حضور متعهدانه و موثر در صحنه های دفاع از آرمان ها و دست آوردهای آن در طول بیش از سه دهه گذشته، نشان داد که جمهوری اسلامی ایران، مردمی ترین نظام سیاسی در جهان معاصر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملت ایران در روند تثبیت انقلاب و پیشرفت نظام نمونه و الگو بوده و همواره در مواجهه با تهدیدات و فتنه های سی و چندساله، افتخارآفرینی و حماسه سازی کرده است.

حماسه 9 دى 1388 نیز یکى ازاین ایام الله بود که در آن، انقلاب اسلامى یکبار دیگر بعد مردمى خویش و حضور پررنگ بدنه مردمى در حمایت از این شجره طیبه الهى را نشان داد. یوم الله نهم دى 1388 نشان داد که انقلاب اسلامى ایران زنده است و مردم و سیل خروشان ملت ایران حامى این انقلاب است و اگر احساس کند که این انقلاب در خطر افتاده است به میدان مى آید و با حضور خود نشان مى دهد که ملت ایران بیدار است و در تداوم انقلاب اسلامى مى کوشد.

در این روز ملت بزرگ ایران اسلامی یکدل و یک صدا به میدان آمده و ضمن برائت از فتنه گران ، بار دیگر با حضور پرشور خود در صحنه ، حماسه بزرگ 9 دی را خلق کردند و به همه دشمنان داخلی و خارجی نشان دادند که تا پای جان در راه پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن ایستاده اند و با بصیرت خویش ، گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) هستند .

در هشتمین سالگرد خلق حماسه عظیم 9 دی بار دیگر بسیجیان و پاسداران سپاه ناحیه زنجان همراه با آحاد مردم شریف و ولایت مدار شهرستان زنجان ، این روز را گرامی داشته و در برنامه های بزرگداشت این حماسه شرکت نموده و ضمن تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ، بر پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) تاکید کرده و رمز پیروزی ملت را بصیرت و پیروی از ولایت فقیه می دانند .

روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه زنجان

بسیج اقشار سپاه ناحیه زنجان : بسیج پیشکسوتان – بسیج و اتاق اصناف - بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان– بسیج طلاب و روحانیون - بسیج سازندگی–  بسیج محلات – بسیج ادارات و کارمندی - بسیج کارگری و مجمع بسیج شهرستان زنجان

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۳۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدار با اساتید حوزه های علمیه و روحانیون و کارمندان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: امروز دعوت به مکتب انبیا بر نوع بشر تاثیر گذاشته و تنها جوابگوی بن بست های پیش آمده برای بشر، اسلام است.

وی با بیان اینکه لحظه ای از تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی غافل نشوید، افزود: امروز حوزه های علمیه با همه مشکلاتی که دارند مقابل کفر جهانی و استکبار ایستاده اند و این خروش دانشگاه های جهانی از آثار یک جمله امام امت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انسان تشنه علم آفریده شده و می خواهد در عمق زمین و آسمان چه وجود دارد و این نیاز فراگیر است و با آن پیوند و تعهد دارد و فلسفه خلقت انسان همین است.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه علم را به شیوه ای که انبیا گفته اند به دست آورید، گفت: مشکل اصلی دنیای امروز این است که علوم را بر اساس سرگردانی به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید؛ نشان می‌دهد ملت‌ها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • روند افزایشی خودکشی از ۱۳۸۸ تا ۱۴۰۱
  • روند افزایشی خودکشی از 1388 تا 1401
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود