Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@09:36:44 GMT

تاریخ سازان سال 2017 کشتی جهان

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۰۳۵۰۲

تاریخ سازان سال 2017 کشتی جهان

این سه کشتی گیر به دلیل عملکرد خوب خود بر روی تشک کشتی که هر یک زمینه جدیدی را در این رشته برای کشور خود گشودند به این افتخار نایل آمدند.

آدکورویه و امری اولین زنانی از قاره آفریقا بودند که در مسابقات قهرمانی جهانی بزرگسالان به فینال رسیدند و شانس دستیابی به مدال طلا را داشتند.

امری ، دارنده مدال برنز المپیک، اولین کشتی گیر زن آفریقایی بود  که در مسابقات ماه اوت امسال در پاریس، شانس کسب مدال طلا را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در وزن 58 کیلوگرم در دیدار نیمه نهایی موفق شد آیسولو تینی بکوا از قرقیزستان و قهرمان دو دوره مسابقات آسیایی را شکست دهد تا در فینال به مصاف هلن مرولیس قهرمان المپیک از آمریکا برود.

مروه امری، اولین زن آفریقایی بود که موفق شد به فینال مسابقات قهرمانی جهان راه یابد. هرچند او در فینال شکست خورد و ماراجویی اش با کسب مدال نقره به پایان رسید.
آدکورویه نیز با پیروزی بر ایرینا کوراچکینا از بلاروس به فینال وزن 55 کیلوگرم راه یافت تا به عنوان یک زن آفریقایی از این نظر مانند امیری افتخار آفرین باشد.

اما این زن نیجریه ای نیز با شکست برابر هارونا اوکونو از ژاپن به مدال نقره بسنده کرد.

آکوستا فرنگی کار وزن 130 کیلوگرم مردان که متولد کوبا است و برای شیلی کشتی می گیرد موفق شد در مسابقات جهانی پاریس، اولین مدال تاریخ کشتی شیلی را به دست آورد.

او با پیروزی در سه مسابقه به دیدار نیمه نهایی راه یافت اما در این مرحله برابر هیکی نابی از استونی شکست خورد و به مدال برنز قناعت کرد.

این اولین مدال شیلی در رشته کشتی و در تمام گروه های سنی بود.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۳۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد

اویس حسین‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور پنج شبه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی در ادامه گفت: ۳۵ کیلوگرم حسام شمسایی، ۳۸ کیلوگرم امیر محمد امانی، ۴۱ کیلوگرم ماهان نجفی، ۴۴ کیلو امیر عباس امانی، ۴۸ کیلوگرم محمد تقوی، ۵۲ کیلوگرم سبحان صدقی، ۵۷ کیلوگرم پوریا کاظم‌زاده، ۶۲ کیلوگرم عباس دلیرنیا، ۶۸ کیلوگرم مهدی حسین‌زاده، ۷۵ کیلوگرم سید جواد حسینی، ۸۵ کیلوگرم امیر محمد کمالی و ۱۰۰ کیلوگرم عرشیا امانی اعضای تیم استان در این رقابت‌ها هستند.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی گفت: مهدی حسین‌زاده کشتی‌گیر شایسته شیروانی موفق شد در وزن ۶۸ کیلوگرم مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.

کد خبر 6095338

دیگر خبرها

  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • جنجال‌سازان مسابقات کشتی مازندران در انتخابی تهران!
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد