Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری- دبیرجشنواره قرآن و عترت مازندران از برگزاری جشنواره بزرگ قرآن و عترت مازندران در دهم اسفندماه امسال در ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسن سلطان پناه عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: از نفرات برتر ۲۰ رشته در اختتامیه جشنواره با اهدا تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی تجلیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: این جشنواره در ۵ گرایش قرآنی (حفظ، قرائت، تواشیح، اذان، ابتهال، همخوانی و سرود)، رشته های سینمایی (فیلمنامه نویسی، نمایشنامه نویسی، فیلم کوتاه و فیلم مستند)، رشته های ادبی (مقالات، شعر و داستان)، رشته های نمایشی (تعزیه، تئاتر و نمایشنامه خوانی) و رشته های تجسمی ( نقاشی، خوشنویسی و عکس) برگزار می شود.

مدیرعامل موسسه قرآنی نورالهدی ساری با اعلام اینکه از نهادهای مختلفی همچون حوزه هنری و بسیج هنرمندان برای برگزاری جشنواره کمک گرفته ایم، یادآور شد: نمایشگاه و فروشگاه قرآن و عترت نیز ۵ لغایت ۱۱ اسفندماه در مجتمع ارشاد ساری برپا خواهد شد.

سلطان پناه از برگزاری چهارمین دوره تجلیل از پیشکسوتان قرآنی در مراسم اختتامیه خبر داد و گفت: با ۸ نهاد و سازمان مکاتبه کردیم تا چهره های برتر قرآنی و مذهبی را بر اساس فاکتورهای اعلام شده، معرفی کنند.

وی اضافه کرد: در این همایش از خادمان، خیرین، واقفین، مربیان، نخبگان و شهدای قرآنی تجلیل خواهد شد.

دبیرجشنواره قرآن و عترت مازندران به فعالیت ۳۰ ساله موسسه قرآنی نورالهدی اشاره کرد و گفت: این موسسه ۵ گروه تواشیح بین المللی داشته و یکهزار قرآن آموز زیرنظر ۵۰ مربی آموزش های قرآنی را فرا می گیرند.

سلطان پناه در پایان از عدم حمایت موسسات قرآنی از سوی سازمان های دولتی اظهار نگرانی کرد و خواستار توجه بیشتر به این حوزه شد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۳۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سرچهان، چهل و دومین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان‌های بوانات، پاسارگاد، سرچهان و بخش مشهد مرغاب شهرستان خرمبید به میزبانی سرچهان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات، دانش آموزان در ۱۲ رشته قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مراسم اختتامیه مسابقات قرآن در تالار نگین شهر کره‌ای برگزار و در پایان با لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان تجلیل شد.
در حاشیه این مراسم دانش آموزان مدارس سرچهان طرح بوم و نشاط خود را به نمایش گذاشتند.
شهرستان سرچهان در شمال شرق فارس و در فاصله ۱۹۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود