Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله احمد خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در نهمین همایش منطقه ای صیانت از مقام مقدس روحانیت، گفت: روحانیت شناسنامه دین است و باید مراقب بود که رفتارها در همین مسیر باشد و دیگر عرضه درست دین و جلوگیری از انحرافات است.

وی با اشاره به اینکه باید به دام های مقابل روحانیت توجه داشت، افزود: اولین دام غفلت از خدا، قیامت و از خود است که برای همه وجود دارد اما برای روحانیت ویژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله خاتمی ادامه داد: اگر به خودمان توجه نکنیم باعث خواهد شد که نفوذ کلام کم شود و نشانه آن نیز آیت الله مشکینی بود که همواره اعلام می کرد که باید اول به خودمان توجه کنیم و به حرف ها عمل کنیم سپس برای دیگران حرف بزنیم.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: بخشی از دام ها دشمن درونی و بخشی دیگر دشمن بیرونی و استکبار برای روحانیت ایجاد می کند.

وی ادامه داد: هیچگاه نباید خود را بی نیاز از مطالعه و تحصیل بدانیم و باید مراقب دام هایی مانند بداخلاقی و بد دهنی باشیم.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید مراقب باشیم که پیروزی برای دشمن، ربایش فکر فرزند یک روحانی به خصوص روحانی برجسته است و از طرفی باید مراقب مباحث مالی نیز باشیم در حالیکه وظیفه ما کارهای فرهنگی است.

آیت الله خاتمی افزود: کار آخوندی ما تربیت مردم است و هیچگاه نباید آن را فراموش کرد و دام دیگر کم کردن رابطه با مردم است امام جمعه موفق کسانی هستند که همواره با مردم در ارتباط هستند.

وی در ادامه سخنان خود به دام های بیرونی اشاره کرد و گفت: باید مراقب باشیم که سوء استفاده کسی نکند.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: موضوع بی طرفی در خصوص اصل نظام اسلامی است، بی طرفی نسبت به ولایت که نباید فراموش کرد که فتنه سقوط نظام ولایی بود که مردم در حماسه ۹ دی آن را شکستند.

آیت الله خاتمی افزود: مردم از روحانیون تجلیل می کنند اما از برخی نه که این مهم بصیرت مردم است که از روحانی کاخ نشین تجلیل نمی کنند باید بدانیم که مردم دلبسته روحانیت هستند.

وی ادامه داد: مردم در فشار زندگی می کنند اما روحانیون باید برای رفع مشکلات تلاش کنند.

عضو هیات رئیسه خبرگان رهبری یادآور شد: فتنه ۸۸ از یک کلمه دروغ شروع شد که امروز هم حتی برخی به آن توجه می کنند.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: بی بصیرتی دام بسیار بزرگ است که یعنی حرکت دشمن را ندیدند و هدف نهایی دشمن نا امید کردن مردم است که طی روزهای اخیر برخی که ۸ سال قدرت در دست داشتند امروز رئیس قوه قضاییه را متهم می کند که این رفتار همان کاری است که دشمن انجام می دهد.
انتهای پیام/ر

فتنه ۸۸ از یک کلمه دروغ شروع شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم

به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله عبادی در نشست با جامعه قرآنی گفت: برای جامعه بشری انعکاس مسئله مهم است و باید در انواع مسائل جهت تبلیغات گام برداریم و واقعیت را به صورت باور منعکس کنیم.

وی افزود: باید حضور مبلغان در روستا‌ها و مساجد پررنگ شود، زیرا حضور آنها از اهمیت بالایی برخورداراست.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه استعمارگران سال هاست که بدترین جنایت‌ها را انجام می‌دهند و در تبلیغات خود حرف از حقوق بشر میزنند گفت: تبلیغات دشمن قوی است و باید در جهت آگاه سازی و تبلیغات به شیوه درست عمل کنیم، زیرا فرزندان ما تحت تاثیر آنها هستند و این جای نگرانی دارد.
آیت الله عبادی افزود: انقلاب اسلامی از هر سو مورد تهاجم داخلی و خارجی است و هر چند جمهوری اسلامی سالم‌ترین انتخابات را برگزار می‌کند، اما همچنان عده خاصی برگ انحرافی به صندوق می‌اندازند و تحت تاثیرتبلغیات غلط دشمن قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه به سخن حاج قاسم در خصوص اینکه جمهوری اسلامی حرم است گفت: اگر این حرم آسیب ببیند همه چیز آسیب می‌بیند و اکنون هسته‌های مقا‌ومت به برکت جمهوری اسلامی می‌توانند از خود دفاع کنند.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • روحانیت باید توجه به آخرت را به جامعه تزریق کند
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • آیت الله مکارم شیرازی: دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم