Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري بسيج از نجف آباد؛ مهدي مرادي عنوان كرد: از جمله عوامل مهمی که موجب اهمیت و برجستگی حماسه مردمی ۹ دی در مراکز سیاستگذاری امنیتی آمریکا می‌شود «شکست مضحکانه سیاست‌های غربی و رویکردهای آمریکایی» در مقابله با جمهوری اسلامی ایران است.
مرادي افزود: 9دي را مي توان حماسه‌ای تاریخ‌ساز، بی‌نظیر و جاودانه در تاریخ درخشان و پرتلألو انقلاب اسلامی قلمداد نمود که در آن اوج بصیرت، ولایت‌مداری و هوشیاری ملت ایران یکبار دیگر با طنین بلند و گام‌های متعالی و مشت‌های آهنین خویش به خروش درآمد و اصحاب فتنه را که به پشت گرمی قدرت‌های سلطه‌طلب و زیاده‌خواه و سازمان‌ها و مراکز امنیتی و جاسوسی وابسته آنها، درصدد ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی بودند، به زانو در آورد و هیمنه استکبار را درهم فرو شکست و مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران فرود آورد؛ حماسه‌ای که آغازی بود بر پایان فتنه، و آموخت که نیازی نیست همیشه ولی در بین باشد، بلکه کافی است ولی در دل باشد؛ حماسه‌ای که پیام آن این بود: هر که در مقابل انقلاب بایستد هلاک و به خاک مذلت خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: ریشه‌ها، علل و عوامل و زمینه‌های شکل‌گیری حماسه نه دی که بیانگر اوج حمایت و پشتیبانی ملت از نظام و انقلاب و رهبری عظیم‌الشأن است به خوبی شناخته شده‌اند و در این حوزه طی سال‌های اخیر مطالب و مقالات متعددی به رشته تحریر در آمده و ارائه شده است.
مرادي خاطرنشان كرد: زمینه‌ها و علل شکل‌گیری ۹ دی را به طور اخص می‌توان در سه متغیر عمده به شرح ذیل مورد شناسایی قرار داد: حاکمیت گفتمان دینی در جامعه و باورهای دینی و ارزش‌های اسلامی مردم، تبعیت و اطاعت از فرامین رهبری و التزام عملی به اصل ولایت مطلقه فقیه، برخورداری مردم از شعور، بصیرت، آگاهی و بینش سیاسی ـ‌ اجتماعی مثال زدنی و همچنین درک واقعی مفهوم عاشورا و پیام‌های نهضت عظیم حسینی.
مرادي در ادامه بیان كرد: که افزون بر آن حماسه نه دی را به خاطر ویژگی‌های خاص و متمایز آن از جمله؛ واکنش سریع و به موقع مردم نسبت به تهدید ضد انقلاب، خودجوش و کاملاً مردمی بودن حرکت، فراگیری و حضور گسترده همه اقشار، سلیقه‌ها و ذائقه‌های سیاسی، حضور بارز نسل سوم و جوان انقلاب اسلامی، سر دادن شعارهای کاملاً سیاسی و معنادار و نیز بازتاب گسترده داخلی و خارجی باید یکی از رویدادهای ویژه انقلاب اسلامی به شمار آورد که آن را به نقطه‌ای عطف در نظام مقدس اسلامی تبدیل ساخت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانان واقعی شهدا هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: قهرمانان واقعی این کشور شهدایی هستند که جانشان را فدای دین خدا و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عباس اعلایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین شامگاه سه‌شنبه در مراسم یادواره شهدای ورزشکار استان قزوین که در محل سالن اجتماعات مجتمع لاله برگزار شد، اظهار داشت: قهرمانان واقعی این کشور شهدایی هستند که جانشان را فدای دین خدا و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کرده‌اند.

وی ادامه داد: عملیات غرورآفرین وعده صادق افتخارآفرینی و حماسه‌سازی تاریخی سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی بود که بار دیگر عظت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ دنیا کشید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خاطرنشان کرد: وقتی که ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی افتخارآفرینی می کنند این سپاهیان عزیز هستند که حامی و مشوق همیشگی‌شان هستند.

اعلایی مقدم یادآور شد: امروز نیز همه مردم خاصه جامعه ورزشی استان قزوین این افتخار آفرینی بزرگ (عملیات وعده صادق)سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویند.

وی تصریح کرد: جامعه ورزشی استان قزوین قدردان خانواده‌های معظم شهدا بوده و تا به امروز نیز بسیاری از مدال‌آوران مسابقات جهانی و کشوری مدال‌های خود را با افتخار به خانواده‌های معظم شهدا اهدا کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، افزود: ورزشکاران خوب می‌دانند که وارثان کدام بزرگ مردان هستند و همیشه یاد و خاطره شهدا را در در مجامع بین‌المللی ورزشی زنده نگه می‌دارند.

به گزارش تسنیم، در پایان این یادواره شهدا از کتاب مدالی از جنس پلاک(خاطره شهدای ورزشکار استان قزوین)که با حمایت سپاه صاحب الامر(عج) و شهرداری قزوین چاپ و منتشر شده بود رونمایی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند