Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@07:03:25 GMT

آستان قدس رضوی کانون اتحاد شیعه و سنی است

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۰۵۰۹۴

آستان قدس رضوی کانون اتحاد شیعه و سنی است

نماینده جوانان رضوی استان گلستان، آستان قدس رضوی را پایگاه اتحاد و همدلی شیعه و اهل سنت عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به‌نقل از آستان‌نیوز، قربان محمد پاک‌زاد با بیان اینکه فرهنگ رضوی در میان خانواده‌های اهل سنت استان گلستان تحکم یافته است اظهار داشت:  مردم اهل سنت ارادت خاصی به امام رضا(ع) داشته و این ارادت رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدرس حوزه اهل سنت در حاشیه برگزاری اجلاسیه جوانان رضوی، با اشاره به فعالیت گروه‌های شیعه و سنی درتشکل‌های فرهنگی بیان کرد: تشکل‌های جوانان رضوی با همکاری آستان قدس رضوی تلاش دارند تا خانواده و جوانان این منطقه را با فرهنگ وسیره رضوی و اهل بیت(ع) آشنا کند.

وی ضمن اشاره به حضور خدام کاروان زیرسایه خورشید در ایام دهه کرامت به همراه پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در شهرستان‌های استان گلستان گفت: زیارت از راه دور خود نوعی اتصال قلبی را با امام رضا(ع) برقرار می‌کند.

پاک‌زاد با اشاره به فعالیت‌های دشمنان این سرزمین در ایجاد تفرقه‌های قومی و مذهبی گفت: آستان قدس رضوی با ایجاد برنامه‌های فرهنگی تاثیر بسزایی در ایجاد همدلی و وحدت بین شیعه و اهل سنت داشته است.

وی بصیرت‌افزایی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری را در مقابله با حرکت دشمنان لازم و ضروری دانست و تاکید کرد: در هدفی که پیش رو داریم باید با بصیرت حرکت کنیم تا توطئه دشمنان خنثی شود.

انتهای پیام/

R41347/P1377/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوید سیلوا مهمان ویژه منچسترسیتی در تقابل با وولورهمپتون + عکس

داوید سیلوا پس از سال‌ ها به اتحاد بازگشت.

طرفداری | داوید سیلوا، اسطوره باشگاه منچسترسیتی مهمان ویژه اتحاد است.

منچسترسیتی در هفته 36 لیگ برتر انگلیس میزبان وولورهمپتون است و در این دیدار یک مهمان ویژه دارد. داوید سیلوا در طول سال های حضورش در منچسترسیتی، 436 بازی برای این تیم انجام داد و 77 گل و 134 پاس گل ثبت کرد. او همچنین 14 قهرمانی با منچسترسیتی در کارنامه دارد.

داوید سیلوا مهمان ویژه منچسترسیتی در تقابل با وولورهمپتون داوید سیلوا مهمان ویژه منچسترسیتی در تقابل با وولورهمپتون

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • معلمان خادم‌یار رضوی در اردبیل تجلیل شدند
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • داوید سیلوا مهمان ویژه منچسترسیتی در تقابل با وولورهمپتون + عکس
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم