Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@16:24:55 GMT

دمشق: 2018 سال گسترش آشتی ملی در سوریه خواهد بود

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۰۵۲۰۳

دمشق: 2018 سال گسترش آشتی ملی در سوریه خواهد بود

وزیر آشتی ملی سوریه گفت، سال آینده میلادی آشتی ملی در بخش‌های گسترده‌تری از کشور محقق خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، علی حیدر، وزیر امور آشتی ملی سوریه در دیدار با کاردار سفارت چین در دمشق گفت: هیچ گزینه‌ای پیش‌روی مناطق کاهش تنش جز پیوستن به نقشه آشتی‌های ملی نیست.

وی گفت: همزمان بودن روند مبارزه با تروریسم و تحقق آشتی ملی شرایط را برای آغاز اجرای پروژه آبادسازی در سوریه در شرایطی فراهم کرد که کشور شاهد بازگشت شهروندانی است که به دلیل وجود تروریست‌ها مهاجرت اجباری کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدر با اشاره به اینکه سال آینده بسیاری از پرونده‌های آشتی‌ ملی به سرانجام خواهد شد، گفت که این کار موجب می‌شود روستاها و شهرک‌ها و مناطق در حومه دمشق، حمص، حلب، رقه، قنیطره و درعا به نقاط امن تبدیل شوند.

وی همچنین نقش چین در حمایت از مسائل مربوط به آشتی‌ ملی و دیدگاه آن در محافل بین‌المللی که موجب تقویت قانون بین‌المللی و حمایت از اصول آن شده است، را ستود.

از سوی دیگر کاردار سفارت چین در دمشق ضمن تبریک به ملت، دولت و رهبری سوریه به خاطر پیروزی‌های اخیر در مبارزه با تروریسم و تحقق آشتی‌ ملی، بر حمایت کشورش از گفت‌وگوهای سوری–سوری و ادامه مبارزه با تروریسم و بازسازی سوریه تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»

تصاویر کمتر دیده شده از قرائت دعای توسل قبل از عملیات تا نوشتن نام شهدای اخیر سفارت ایران در دمشق روی موشک‌هایی که به سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی اصابت کرد را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مدتی قبل شعری که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در آستانه عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی، یک بیت از آن را در جلسه‌ای خواندند منتشر شد؛ در ادامه تصاویری از این شعر و تصاویر کمتر دیده شده از قرائت دعای توسل پیش از عملیات تا نوشتن نام شهدای اخیر سفارت ایران در دمشق روی موشک‌هایی که به سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی اصابت کرد را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 749284

دیگر خبرها

  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود
  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • ترور برای بقا
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  • تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • گسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه