Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم گلریزان تکمیل پروژه ساختمان موسسه خیریه علی ابن ابیطالب علیه‌السلام در شهرستان بهارستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، همایشی با موضوع گلریزان تکمیل پروژه ساختمان موسسه خیریه علی ابن ابیطالب علیه‌السلام شهرستان بهارستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین نوروزی نماینده مردم شهرستان‌های بهارستان و رباط‌کریم، حجت الاسلام والمسلمین نجان رئیس موسسه خیریه علی ابن ابیطالب (ع)، ناطقی‌پور رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بهارستان، طاهرخانی بخشدار بخش بوستان، عیسی حسنلو رئیس شواری اسلامی نسیم شهر و جمعی دیگر از خیرین و مسئولان شهرستانی در سالن سجادیه بخش بوستان برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ در این مراسم پس از سخنرانی رئیس موسسه خیریه علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان بهارستان و ارائه گزارشی از اقدامات این موسسه، نماینده مردم شهرستان‌های بهارستان و رباط کریم برای حاضرین در مراسم سخنرانی کرد و نکاتی در خصوص اهمیت شرکت در امور خیر ذکر کرد.

همچنین در پایان این مراسم حاضران فرم‌های کمک به تکمیل ساختمان این موسسه را پر کرده و همچنین از خیرین نمونه شهرستان بهارستان توسط مسئولان بهارستانی تقدیر شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۵۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تا دهم ربیع‌الاول ساختمان در دست احداث استانداری لرستان تکمیل و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری استان در این ساختمان مستقر شود.

ابوطالب شفقت امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بازدید از ساختمان جدید استانداری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ساختمان به دلیل نبود منابع اعتباری زمان زیادی صرف احداث آن شده و برای تکمیل به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی اضافه کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان مسئول این پروژه است و از امروز تا حداکثر دهم ربیع الاول فرصت دارند تا این پروژه را تکمیل و در آن مستقر شود.

استاندار لرستان یادآور شد: در این ساختمان نواقص معماری وجود دارد که نیاز است با کمترین هزینه و تغییرات، اصلاح معماری در آن صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • ضرب الاجل استاندار لرستان برای تکمیل ساختمان استانداری
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است