Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@04:58:15 GMT

ترکیب احتمالی استقلال برابر استقلال خوزستان

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۰۵۵۹۰

ترکیب احتمالی استقلال برابر استقلال خوزستان

سرمربی استقلال امروز برای کسب اولین پیروزی خارج از خانه ترکیب تهاجمی را به زمین خواهد فرستاد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز سیدحسین حسینی این فرصت را دارد تا با بسته نگه داشتن دروازه اش رکورد گل نخوردن خود را به 698 دقیقه برساند و آمار خود را جادویی تر از قبل کند.


روزبه چشمی و سید مجید حسینی مثل بیشتر بازی های این فصل دو مدافع وسط استقلال خواهند بود و وریا غفوری و امید نورافکن مدافعان راست و چپ آبی ها خواهند بود و تلاش می کنند در کنار دفاع کردن، با نفوذهایشان در کارهای تهاجمی هم نمایش خوبی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اگر اتفاق خاصی نیفتد امروز امید ابراهیمی و سرور چپاروف دو هافبک میانی آبی ها خواهند بود و فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان در پست هافبک هجومی تلاش می کنند علی قربانی و محسن کریمی در خط حمله را تغذیه کنند.


در سیستم امروز استقلال، آبی ها از سرور چپاروف، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، محسن کریمی و علی قربانی به عنوان 5 بازیکن تهاجمی بهره خواهند برد و به نظر آبی ها می توانند با این ترکیب به روند تهاجمی خود ادامه بدهند.


ترکیب احتمالی استقلال برابر استقلال خوزستان به شرح زیر است:

 

سیدحسین حسینی روزبه چشمی مجید حسینی امید نورافکن وریا غفوری امید ابراهیمی سرور چپاروف فرشید اسماعیلی داریوش شجاعیا محسن کریمی   علی قربانی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار» / آمار خوب شاگردان حسینی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال آلومینیوم روز جمعه ۷ اردیبهشت و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از تیم پرسپولیس میزبانی کرد که این دیدار در وقت‌های قانونی و اضافه با نتیجه پُر گل ۴ بر ۴ به پایان رسید تا علاوه بر ثبت پُرگل ترین تساوی تاریخ پرسپولیس، پیروز بازی در ضربات پنالتی مشخص شود. در پنالتی‌ها هم احمد گوهری دروازه آلومینیوم درخشش خوبی داشت و توانست دو ضربه دانیال اسماعیلی فر و وحید امیری را مهار کند در مقابل آلومینیومی‌ها تنها یک ضربه خود را از دست دادند تا در مجموع این تیم با نتیجه ۶ بر ۵ راهی مرحله یک چهار نهایی شود.

در ۳ فصل اخیر پرسپولیس و آلومینیوم دو بار به مصاف هم رفتند که هر دو پیروزی از آن تیم آلومینیوم بود و سرخ‌ها به ترتیب در مراحل نیمه نهایی و یک هشتم نهایی توسط نماینده استان مرکزی از جام حذفی کنار رفتند.

نکته جالب دیگر این است که «اوسمار ویه‌را» سرمربی برزیلی پرسپولیس در لیگ برتر و در هفته شانزدهم نیز در اراک مغلوب آلومینیوم شد و حالا دومین شکست خود را برابر این تیم تجربه کرد. پرسپولیس که با هدایت اوسمار نتایج خیلی خوبی را به دست آورده است در مجموع دیدارهای نیم فصل دوم و جام حذفی ۷ بار دروازه خود را باز شده دیده که آمار تیم آلومینیوم از این ۷ گل، ۵ گل بوده است.

طبق اعلام سایت‌های آماری پرسپولیس در این بازی به جز امید گل در ضربات ایستگاهی که از آلومینیوم بهتر بود در سایر موارد آمار ضعیف‌تری نسبت به میزبان خود داشته است.

امید به گل

آلومینیوم ۵۵/‌‬ ۱ - پرسپولیس ۲۳/‌‬ ۱

امید گل در جریان بازی

آلومینیوم ۱۹/‌‬ ۱ - پرسپولیس ۷۰/‌‬ ۰

امید گل در ضربات ایستگاهی

آلومینیوم ۳۶/‌‬ ۰ - پرسپولیس ۵۳/‌‬ ۰

مجموع شوت (اعداد داخل پرانتز شوت‌های در چهارچوب است)

آلومینیوم ۲۲ (۱۰) - پرسپولیس ۱۳ (۷)

مالکیت توپ

آلومینیوم %۵۳ - پرسپولیس %۴۷

کد خبر 6089456

دیگر خبرها

  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • علّت تغییر رویکرد احتمالی اسرائیل در برابر حماس/ امن‌ترین نقطه دریایی در سطح جهان
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار» / آمار خوب شاگردان حسینی