Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@10:21:07 GMT

سورپرایز شفر برای کی‌روش

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۰۵۶۳۳

ساعت24-  روزی که پژمان منتظری به عنوان یکی از خریدهای علیرضا منصوریان پس از چند سال دوری دوباره به استقلال برگشت.

روزی که پژمان منتظری به عنوان یکی از خریدهای علیرضا منصوریان پس از چند سال دوری دوباره به استقلال برگشت هواداران آن را به فال نیک گرفتند اما عملکرد بد تیم در آغاز لیگ هفدهم و مصدومیت شدید منتظری همه آن خواب و خیال‌های خوش را به کابوس تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوری چند ماهه پژمان از میادین به خاطر جراحی کتف باعث شد برخی او را جا مانده از روسیه بدانند و عده‌ای هم فوتبال او را تمام شده بخوانند اما او با عمل جراحی موفق طبق زمان‌بندی قبلی به تمرین بازگشت منتها با این تفاوت که دیگر منصوریان نبود و وینفرد شفر هدایت استقلال را بر عهده گرفته بود.

اتفاقا همین تغییر هم برای منتظری چندان خوب پیش‌بینی نمی‌شد و برخی معتقد بودند او هم مثل دیگر باتجربه‌های استقلال چون خسرو حیدری و مهدی رحمتی به نیمکت دوخته خواهد شد و این به منزله از بین رفتن شانس پژمان برای بازگشت به تیم ملی بود. البته این پیش‌بینی هم درست از آن درنیامد و رفتار شفر با منتظری و صحبت‌ها و جلسات متعددی که با این مدافع میانی داشت شرایط را تغییر داد تا این‌که او پس از ماه‌ها، دقایقی در بازی استقلال و ایرانجوان بوشهر در جام حذفی به میدان رفت. با این حال در دیدار تیم‌های استقلال و نفت آبادان شفر به ترکیب تیم برنده‌اش دست نزد و باز پژمان روی نیمکت بود که ظاهرا همین مسئله بهانه‌ای شده برای عده‌ای تا به شایعه جدایی منتظری از استقلال دامن بزنند.

روز گذشته برخی سایت‌ها از احتمال جدایی منتظری به خاطر نیمکت‌نشینی و ترس از دادن تیم ملی و جام جهانی نوشتند که البته با توجه به شرایط موجود خیلی بی‌ربط نبود. با این حال یک جای گمانه‌زنی می‌لنگید و آن بی‌اطلاعی از نظر شفر درباره منتظری بود. گویا مرد آلمانی اعتقاد خاصی به منتظری دارد و با توجه به جایگاه قبلی منتظری در تیم ملی بسیار مشتاق است تا دوباره پژمان را آماده و سرحال تحویل کارلوس کی‌روش و تیم ملی بدهد. البته شفر قرار نیست احساساتی شود و بازیکنی را که تازه از بند مصدومیت شدید رها شده در ترکیب فیکس قرار دهد. او می‌خواهد آرام‌آرام منتظری را در کوران مسابقات قرار دهد و این کار را هم از بازی با ایرانجوان آغاز کرده است. درست است که در حال حاضر زوج سیدمجید حسینی و روزبه چشمی در قلب خط دفاع به خوبی جواب داده و استقلال پس از بازی با پرسپولیس که از روی نقطه پنالتی گل خورد هفته‌هاست که گلی دریافت نکرده اما شفر قصد دارد روزبه را به پست اصلی‌اش هافبک دفاعی برگرداند و منتظری را به قلب خط دفاع ببرد. در واقع شفر این کار را از همان بازی ایرانجوان تست زد. زمانی که منتظری به میدان رفت چشمی به خط هافبک رفت و کنار امید ابراهیمی قرار گرفت؛ نقشه همین است. منتظری و حسینی زوج قلب دفاع را تشکیل می‌دهند و چشمی هم پشت سر امید ابراهیمی بازی خواهد کرد و داریوش شجاعیان و سرور جپارف هم وینگرهای چپ و راست خواهند بود.

خراسان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| سورپرایز ویژه سپاهانی‌ها برای مسلمان شدن مورایس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حاشیه تمرین امروز سپاهان، کاپیتان های سپاهان به نمایندگی از بازیکنان با اهدای گل و هدایایی به ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان، تشرف وی به دین مبین اسلام و مذهب تشیع را تبریک گفتند.

ژوزه مورایس جمعه شب و پس از بازی با استقلال ملاثانی در نشست خبری اعلام کرد مسلمان شده و مذهب تشیع را برگزیده است.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900765

دیگر خبرها

  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • عکس| سورپرایز ویژه سپاهانی‌ها برای مسلمان شدن مورایس
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد