Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن مصدوم تیم تراکتور سازی تبریز تحت عمل جراحی قرار گرفت. 

به گزارش وبسایت نود، امیر نصر آزادانی در نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر فصل جاری به دلیل پارگی رباط صلیبی دچار مصدومیت شده و  ادامه مسابقات را از دست داد،

این بازیکن پس از طی درمان‌های ابتدایی، امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه این بازیکن تا پایان فصل نمی‌توانست در اختیار تیمش باشد، نامش از لیست بازیکنان تراکتور سازی تبریز خارج شده است. 

قرارداد این بازیکن تمدید شده است و پس از پایان دوران مصدومیت در تمرینات  حاضر می‌شود تا بتواند سال آینده تراکتورسازی را همراهی کنند.

 

20441

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۵۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وبسایت اسرائیلی: ایران قواعد بازی را به کلی تغییر می‌دهد

وبسایت اسرائیلی «۳۰۱ العالم العربی» در بحبوحه انتظار و تشویش محافل اسرائیلی از پاسخ تهران، تصویری از وضعیت از آنچه که رژیم اشغالگر شاهد آن است، ارائه کرد.در این وبسایت گروهی از شرق‌شناسان، کادر فعلی یا بازنشسته نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی و خبرنگاران نظامی فعالیت می‌کنند. 

«دورون ماتزا»، یکی از مقامات سابق نهاد‌های امنیتی و نظامی اسرائیل و از محققان مرکز «بگین سادات» در دانشگاه بار-ایلان در این گزارش نوشت که اسرائیل از آغاز ماه رمضان تا زمانی که ارتش اسرائیل وارد رفح شود، در «دوره انتظار» قرار دارد.

او نوشت: «این دوره شاهد انتظار برای حمله مستقیم ایران به اسرائیل است، به طوری که دیگر این سوال مطرح نیست که آیا پاسخ ایران رخ خواهد داد یا نه، بلکه این سوال مطرح است که چه زمانی رخ خواهد داد و آیا اسرائیل برای یک حمله آماده است یا نه؛ رویدادی که چهره جنگ را تغییر خواهد داد».

دورون ماتزا نوشت که اسرائیل تلاش داشت تا جنگ را محدود به غزه نگه دارد، اما اکنون باید منتظر یک جنگ فراگیر در میادین مختلف با ایران باشد.

او افزود: «وقوع خسارات گسترده در زیرساخت‌ها، اسرائیل را مجبور به حمله متقابل به ایران خواهد کرد، اتفاقی که اسرائیل را وارد یک جنگ فرسایشی می‌کند؛ قوانین بازی در شرف تغییر است، زیرا هرگونه حمله اسرائیل به ایران با پاسخ مستقیم تهران مواجه خواهد شد».

در ادامه این گزارش آمده است: «ایران در حال حاضر و پس از ترور [شهید]محمدرضا زاهدی، فرمانده نیروی قدس در سوریه قواعد بازی در قبال اسرائیل را به کلی تغییر داده است... حمله به کنسولگری ایران بخشی از راهبرد اسرائیل با عنوان "نبرد میان نبردها" بود، اما اکنون ایرانی‌ها می‌خواهند زیر میز بزنند و بازی را تغییر دهند».

دورون ماتزا نوشت که اسرائیل راهبرد «نبر میان نبردها» را با هدف ممانعت از بسط نفوذ ایران در سوریه به خصوص در جولان و همچنین ممانعت از رسیدن سلاح‌های راهبردی ایران به دست حزب‌الله در پیش گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: «این تغییر دراماتیک که ایران در پیش گرفته است، صرفا به مسأله ترور فرماندهانش در سوریه مربوط نمی‌شود، بلکه نشان از این دارد که ایران می‌تواند بازی را بر هم بزند».

دورون ماتزا سپس اذعان کرد: «اسرائیل در یک تنگنای استراتژیک قرار گرفته و راهبرد نبرد میان نبرد‌ها اکنون از هم پاشیده است، این شرایط موجب اعتماد به نفس بالای ایران شده است»

او تأکید کرد که از این پس ایران با اعتماد به نفس بالاتری حملات اسرائیل را پاسخ خواهد داد و توان اسرائیل برای مهار ایران «بسیار محدود» خواهد بود و این شرایط «واقعیت عملیاتی و استراتژیک کاملاً متفاوتی را ایجاد می‌کند و بازتاب‌های مهم بین‌المللی نیز خواهد داشت».

دورون ماتزا از دیگر اثرات حمله ایران را افزایش وابستگی اسرائیل به آمریکا و کشور‌های عربی دانست و نوشت که آمریکایی‌ها مجبور خواهند بود تا مشارکت فعال‌تری در جنگ کنار اسرائیل داشته باشند.

او در پایان تاکید کرد که «زمان کنونی زمان ایران است».

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • پایان مصدومیت سردار آزمون
  • تکذیب شد: ستاره برزیلی و تن‌هاخ دعوا نکردند
  • واکنش‌ها به مصدومیت ستاره آرسنال: طبق معمول!
  • رسمی: صورت ستاره یوونتوس زیر تیغ جراحی
  • فصل برای مدافع تراکتور به پایان رسید
  • مدافع تراکتور فصل را از دست داد
  • استقلال تیم دست و پا شکسته را کامل کرد| ستاره‌های ترک‌خورده
  • خبر بد برای بایرن مونیخ؛ پایان زودهنگام فصل 24-2023 برای کینگزلی کومان
  • کادوی فیفادی در یک پکیج تقدیم به پرسپولیس!
  • وبسایت اسرائیلی: ایران قواعد بازی را به کلی تغییر می‌دهد