Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ روزنامه جام جم به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و تیتر  «نمی شود یک دهه همه کاره بود و دهه بعد مخالف خوان» را برگزید و نوشت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز در دیدار مسؤولان و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سراسر کشور، با اشاره به تلاش بی‌وقفه آمریکا برای شبهه‌پراکنی و گرفتن «امید و اعتماد به نفس ملت»، از همراهی خواسته یا ناخواسته برخی افراد با اهداف دشمن به شدت انتقاد کردند و با یادآوری تحلیل‌ها و تبلیغات پوچ چهل ساله دشمن درباره شکست یا تضعیف جمهوری اسلامی تأکید کردند: به فضل الهی و با اتکا به هوشیاری و ایستادگی مردم، همچون گذشته بینی دشمنان را به خاک می‌مالیم و با تلاش مضاعف مسؤولان برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، راه پیشرفت و سرافرازی را با اقتدار ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه آرمان عنوان «انتقاد‌های صریح رهبری» را برگزید و نوشت: نمی‌شود انسان یک دهه همه کاره کشور باشد بعد به مخالف خوان تبدیل شود. 

روزنامه آفتاب نیز به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پرداخت و «مهم‌ترین هدف دشمن ناامیدکردن ملت است، باذن الله زمین گیر خواهند شد» را تیتر کرد.

روزنامه ابتکار به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و تیتر «دستگاه قضایی ما بدون ایراد نیست لکن نقاط مثبت را هم ببینیم» را برگزید.

این روزنامه همچنین عنوان «قفل بهشت به روی نمایندگان باز می‌شود؟» را برگزید و درباره تلاش دوباره مجلس برای تحقیق و تفحص از شهرداری تهران گزارش کرد.

روزنامه اعتماد نیز از قول مقام معظم رهبری نوشت: من از اشکالاتی که در قوه قضائیه و مجریه است بی اطلاع نیستم و جمله «نباید همه را به یک چوب برانیم» را تیتر زد.

روزنامه اطلاعات نیز از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، «تهمت و لجن پراکنی حرام است» را تیتر زد و نوشت: با تلاش مضاعف مسؤولان برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، راه پیشرفت و سرافرازی را با اقتدار ادامه خواهیم داد.

این روزنامه همچنین به سخنان معاون اول رئیس جمهور پرداخت و تیتر «اجازه افزایش قیمت نخواهیم داد» را انتخاب کرد.

روزنامه ایران از قول رئیس دفتر رئیس جمهور «ضرب الاجل روحانی برای خصوصی سازی واقعی» را تیتر زد و نوشت: رئیس جمهور به همه دستگاه‌های زیر مجموعه دولت اعم از وزارتخانه‌ها و بانک‌ها تأکید کرده است تا پایان سال برای فروش اموال بنگاه‌ها و واگذاری آن‌ها به بخش خصوصی اقدام کنند.

این روزنامه همچنین «نمی‌شود یک دهه همه کاره بود بعد به مخالف خوان تبدیل شد» از سخنان مقام معظم رهبری تیتر کرده است.

روزنامه تفاهم نوشت: با آغاز مجدد ثبت سفارش واردات خودرو «حباب قیمت خودرو‌های خارجی می‌ترکد!» را تیتر کرد.

این روزنامه همچنین به نقل از معاون وزیر نیرو «افزایش بازده نیروگاه‌ها به ۶۰ درصد» را تیتر زد.

روزنامه جوان به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای سازمان تبلیغات اسلامی پرداخت و تیتر «بگویید با امکانات کشور چه کرده اید نه اینکه اپوزیسیون شوید» را انتخاب کرد.

روزنامه جمهوری اسلامی هم به سخنان مقام معظم رهبری پرداخت و تیتر «افرادی که امکانات کشور در اختیارشان بود باید پاسخگو باشند نه مدعی» را برگزید و نوشت: این افراد بجای آنکه سیاست خود را دینی کنند، برای رسیدن به اهداف پست و حقیر سیاسی، دین خود را با سیاسی کاری همراه کرده اند.

این روزنامه همچنین «افتتاح بزرگترین طرح گازرسانی کشور در خراسان رضوی با حضور معاون اول رئیس جمهور» را تیتر کرد و نوشت: همزمان از هزار و ۶۹۰ خانه نوسازی شده روستایی زلزله زده در خراسان رضوی نیز بهره برداری شد.

روزنامه رسالت هم از سخنان مقام معظم رهبری «آمریکا و همدستان او را زمین گیر می‌کنیم» را تیتر زد.

این روزنامه همچنین از قول آیت الله نوری همدانی نوشت: راه نجات کشور عمل به دستورات ولایت فقیه است.

روزنامه شرق هم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تیتر «حق ندارند نقش اپوزیسیون بازی کنند» را برگزید.

این روزنامه همچنین از قول معاون اول رئیس جمهور تیتر «زلزله تهران اخطاری جدی به همه ما بود» را انتخاب کرد.

روزنامه شروع با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تیتر «تهمت و لجن پراکنی حرام است» را برگزید و نوشت: بزرگنمایی مشکلات و ضعف‌ها و کاستی‌ها نقشه دشمن است.

روزنامه شهروند به سخنان مقام معظم رهبری پرداخت و تیتر «پاسخگو باشند و نه مدعی» را انتخاب کرد و نوشت: اینکه فردی مکرر به قوای مختلف تهمت می‌زند هنر نیست.

این روزنامه همچنین به نشست رئیس جمعیت هلال احمر پرداخت و تیتر «تلاش برای گسترش آموزش همگانی» را برگزید.

روزنامه فرهیختگان نیز به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پرداخت و تیتر «انقلابی گری پایبندی و تدین لازم دارد» را انتخاب کرد و نوشت: نمی‌شود که انسان در یک دهه همه کاره کشور باشد و در دهه بعد تبدیل به مخالف خوان کشور شود.

این روزنامه همچنین نوشت: فعالیت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی جایگزین خدمت سربازی می‌شود.

روزنامه کیهان نیز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تیتر «کسانی که همه امکانات کشور را دارند و یا داشتند حق ندارند نقش اپوزیسیون بازی کنند» را انتخاب کرد و نوشت: حمله و تهمت به قوای مختلف هنر نیست، هر کودکی می‌تواند با یک سنگ شیشه‌ای را بشکند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش محوری‌ترین دستگاه در شکل‌گیری هویت نسلی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش و پرورش محوری‌ترین دستگاه در شکل‌گیری هویت نسلی است و هر کس باید نسبت به شکل‌گیری هویت نسلی آینده کشور نقش خود را به خوبی ایفا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، رضا رضایی صبح امروز در مراسم غبارروبی مرقد مطهر شهدا در گلزار شهدای کرمان با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری در جمع معلمان شور آفرین و انگیزه بخش بود، اظهار داشت: دیدار رهبر انقلاب با معلمان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، دریایی از شعف، انگیزه و امید را در فرهنگیان برای اتفاقات خوب آینده ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری عالمانه و با اشراف کامل مسائل و برنامه‌های آموزش و پرورش را در دیدار با معلمان تبیین کردند، افزود: یک نکته قابل تامل این است که بیانات حضرت آقا تکلیفی را برای همه روشن می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه هر کس باید نسبت به شکل‌گیری هویت نسلی آینده کشور نقش خود را هم خوب ایفا کند، گفت: با توجه فرمایشات حضرت آقا، در شکل‌گیری هویت نسلی آینده محوری‌ترین دستگاه آموزش و پرورش است و همه باید کمک کنند تا مجموعه دستگاه‌ها در زمینه حمایت وظیفه خود را به خوبی ایفا کند.

وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین مبنای تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزش و پرورش استان کرمان است، ادامه داد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تهیه نقشه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین در سال 1402 آموزش و پرورش استان در این زمینه در سطح کشور پیشگام بوده است.

رضایی بیان کرد: مقام معظم رهبری ضمن تاکید بر نقش موثر فرهنگیان در کشور، رسالت خطیر معلمان و آموزش و پرورش را به جامعه فرهنگی، مردم و مسئولان یادآوری کرد و شور نشاط و پویایی را به آموزش و پرورش تزریق کرد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب نسبت به اقدامات معاونت پرورشی هم تاکید داشتند، گفت: معاونت پرورشی استان هم باید به صورت جدی نسبت به موضوع دانش آموز با نگاه راهبردی بر اساس ویژگی بومی و منطقه‌ای وارد شود.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان حامی غزه چهره واقعی آنها را نشان داد
  • بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان
  • آموزش و پرورش محوری‌ترین دستگاه در شکل‌گیری هویت نسلی است
  • بیانات رهبری در جمع معلمان شور امید آفرین و انگیزه بخش بود
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است