Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛بر اساس اعلام سازمان هواشناسی بر اثر استقرار سامانه پایدار در تراز میانی جو تا اوایل روز شنبه امواج پایدار بر روی آبادان و خرمشهر مستقر خواهد بود.

بر این اساس در سطح زمین نیز تا صبح شنبه تاثیر گذاری زبانه های سیستم پرفشار برروی استان بدور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین دمای شهرهای آبادان و خرمشهر در شبانه روز گذشته 24 و کمترین 12 درجه بود.

دید افقی بیش از 10 کیلومتر و رطوبت نسبی هم 49 درصد گزارش شده است.

انتهای پیام/د

هواشناسی آبادان وخرمشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزگردها مهمان کرمان می‌شوند

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: با انتقال ریزگرد به استان، وزش باد نسبتاً شدید، خیزش گردوخاک، افزایش غلظت غبار، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امین دریافر، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز سه‌شنبه تا اوایل هفته آینده وزش باد و گردوخاک مهم‌ترین پدیده‌های جوی در سطح استان هستند.

وی افزود: در این مدت با انتقال ریزگرد به استان و با وزش باد نسبتاً شدید، خیزش گردوخاک، افزایش غلظت غبار، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در استان به ویژه طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در نیمه‌غربی و مناطق جنوب‌شرقی و در روزهای پنجشنبه تا شنبه برای نیمه‌جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در برخی مناطق شمالی، غربی و مرکزی استان ضمن افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق محتمل است.

کد خبر 751414

دیگر خبرها

  • بازی‌های باقیمانده استقلال و پرسپولیس در لیگ ۱۴۰۳-۱۴۰۲
  • هوای کرمانشاه پایدار می‌شود
  • ریزگردها مهمان کرمان می‌شوند
  • آسمان گلستان تا فردا تحت تاثیر امواج سامانه کم فشار قرار دارد
  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار سطح زرد صادر کرد
  • آمادگی حداکثری برای محافظت از گندم‌های خریداری شده در کشور
  • صدور هشدار زرد هواشناسی استان کرمان با پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک
  • پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان
  • اوقات شرعی هفدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی شانزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر