Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور با بیان اینکه متأسفانه 50 درصد نانوایی‌ها در استان مازندران مازاد می‌باشند؛ گفت: هر نانوایی جدید، دو نانوایی دیگر را از مدار اقتصادی خارج می‌سازد. به گزارش بلاغ، سید محمد جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان جویبار که در محل فرمانداری این شهرستان با حضور اعضا برگزار شد، اظهار کرد: نانوا نباید دغدغه معیشتی داشته باشد و باید ساختار خبازی‌ها اقتصادی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: سرانه نانوایی در کشور به ازای هر 750 نفر یک نانوایی است‌، ولی در مازندران به ازای هر یک‌هزار و 300 نفر یک نانوایی می‌باشد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: متأسفانه 50 درصد نانوایی‌ها در استان مازندران مازاد می‌باشند که به اقتصاد نانوایی‌ها آسیب وارد می سازد.

جعفری تصریح کرد: هر نانوایی جدید، دو نانوایی دیگر را از مدار اقتصادی خارج می‌سازد.

وی در ادامه به رتبه بندی خبازی‌ها در جویبار اشاره و خاطرنشان کرد: 78 درصد واحدهای خبازی شهرستان جویبار درجه 4 می‌باشند و شهرستانی که قطب کشاورزی می‌باشد، زیبنده آن نیست.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو با بیان اینکه اولین صادرات آرد از استان مازندران و از گندم تولیدی شهرستان جویبار صورت گرفت، عنوان کرد: کارخانه آرد نمونه جویبار آغازگر صادرات آرد از استان مازندران به کشور عراق بوده است.

جعفری با بیان اینکه اولویت اول کارگروه آرد و نان شهرستان جویبار باید ارتقای درجه واحدهای خبازی باشد، متذکر شد: آموزش خبازان و نوسازی و بهسازی واحدهای خبازی، سهم مهمی در ارتقای درجه واحدهای خبازی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور در پایان یادآور شد: نظارت مستمر خبازی‌ها باید جزو برنامه‌های اصلی کارگروه آرد و نان شهرستان‌ها باشد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی‌از کم بارشی‌های اخیر کشور جبران شد

به گزارش تابناک، ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، گفت: از ابتدای بهار ۱۴۰۳ تا نیمه اردیبهشت بارش‌های خوبی را شاهد بودیم که انتظار داریم بخش زیادی از کم بارشی‌های گذشته جبران شود؛ البته جبران کامل کم‌بارشی که شاهد آن بودیم یک مقداری سخت است اما بخشی از کم بارشی‌هایی که در کشور وجود داشت رفع شده است.

وی با تاکید بر اینکه پراکندگی بارش‌ها در کشور یکسان نیست، اظهار کرد: بارش‌ها در کشور یکسان نیست. به طور مثال در سامانه بارشی قبلی بارش‌ها در استان سیستان و بلوچستان بیشتر از هر منطقه دیگری در کشور بود که حتی به سیل منجر شد؛ در حالی که برخی استان‌های کشور مانند تهران و نواحی نوار شمالی کمتر از نواحی جنوبی بارش باران داشتند.

دیگر خبرها

  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • توت فرنگی مازندران چشم انتظار صنایع تبدیلی/ کام شیرین واسطه ها
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه در بزرگ‌ترین دشت برنج کشور
  • نیمی‌از کم بارشی‌های اخیر کشور جبران شد
  • همکاری اوپک با عراق و قزاقستان برای جبران مازاد نفت