Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@07:22:31 GMT

تخطی از سرعت جان سرنشین پژو را گرفت

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۰۶۰۵۷

تخطی از سرعت جان سرنشین پژو را گرفت

حوادث رکنا: بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو پارس به علت تخطی از سرعت در محور"دلگان- ذهکلوت"، سرنشین خودرو در محل فوت و راننده مجروح شد.

سرهنگ" یداله ستوده" در تشریح جزئیات این حادثه Incident گفت: (06 دی ماه ساعت 14 و 30 دقیقه )در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری پژو پارس در کیلومتر 22 محور" دلگان- ذهکلوت" بلافاصله گشت تصادفات جهت بررسی در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه سواری پژو پارس به علت تخطی از سرعت مطمئنه از جاده خارج و واژگون شد ،که بر اثر شدت ضربه وارده سرنشین سواری پژو در محل جان خود را از دست داد و راننده مجروح که توسط نیروهای امدادی به مرکز درمانی منتقل شد .

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان با اعلام دوطرفه بودن محورهای جنوب،از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست با سرعت مطمئنه تردد کنن تا سفری ایمن برای خود و دیگران به همراه داشته باشند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۶۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم

برخورد سه دستگاه خودروی سواری در بروات و واژگونی خودرو در محور ماهان - بم ۱۴ حادثه‌دیده برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ساعت ۰۹:۳۹ و ۱۴:۳۲ امروز شنبه هشتم اردیبهشت به ترتیب در شهرستان بروات و کیلومتر ۲۳ محور ماهان - بم موجب بروز حادثه برای ۱۴ نفر شد.

در حادثه اول، برخورد خودروهای پژو ۴۰۵، پژو پارس و ام وی ام، نه نفر دچار حادثه شدند و در حادثه دوم واژگونی خودروی پژو پارس موجب مصدومیت پنج نفر شد.

کد خبر 748524

دیگر خبرها

  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان