Web Analytics Made Easy - Statcounter

از فرماندهان قرارگاه به‌کلی سری نصرت بابیان اینکه در جنگ حلب ایمان پیروز شد نه ادوات جنگی، گفت: رهبران سوریه معتقدند کسانی سوریه را بازسازی می‌کنند که جوان‌هایشان در این سرزمین جنگیده و به شهادت رسیده اند؛ بنابراین ما به برکت آثار حضور مدافعان حرم در جبهه مقاومت برای 20 سال در سوریه کار صنعت، تجارت و کارخانه سازی را فراهم کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سردار عبدالفتاح اهوازیان در گفت‌وگو با خبرنگار  آوای سیدجمال؛ با تبریک سالگرد آزادی حلب، اظهار کرد: پیروزی حلب باعث شد همه‌ کشورها در مقابل سیاست‌های پوچ آمریکا در سازمان ملل موضع‌گیری کنند.

 

وی گفت: درسی که می‌توان از آزادی حلب گرفت این است که اتحاد بین مسلمانان پیرامون اسلام شدت بیشتری به خود گرفته.

 

از فرماندهان قرارگاه به‌کلی سری نصرت جبهه مقاومت  را با جنگ 8 ساله علیه ایران مقایسه‌ای کرد و گفت: در جنگ 8 ساله عراق علیه ایران 214 هزار شهید داشتیم  که در مقایسه با جبهه مقاومت بعد از آزادی سه کشور کمتر از یک درصد شهدای 8 سال از دفاع مقدس بود.

 

وی گفت: در دفاع مقدس 48 کشور به صدام کمک می‌کردند و خاک خرمشهر را که جزو وطن بود، آزاد کردیم اما امروز در جبهه مقاومت نه‌تنها یک خرمشهر بلکه 3 کشور را نجات دادیم که 90 در صد خاک سوریه 58 در صد از خاک عراق و قریب به 20 در صد از بخشی از کشور لبنان را توانستیم آزاد کنیم و این در حالی بود که 116 کشور داعش را کمک میکرد.

 

اهوازیان تصریح کرد: در جنگ تحمیلی خرمشهر را با ماشین می‌رفتیم اما در جبهه مقاومت نیروها یا پرواز در عملیات‌ها شرکت داشتند و در این جبهه بجای 8 سال 7 سال طول کشید تا مناطق را آزاد کردیم

 

وی اذعان داشت: آن روز عراقی‌ها ما را با کلاشینکف هدف قرار می‌دادند اما امروز دشمن برای یک رزمنده ایرانی سه موشک خرج می‌کند که بعضی از آن‌ها قیمتی بالای 350 میلیون تومان دارد و امروز افتخار می‌کنیم که هزینه شهادت یک ایرانی برای دشمن بیش از یک ‌میلیارد تومان آب می‌خورد.

 

از فرماندهان قرارگاه به‌کلی سری نصرت خطاب به آنانی که چشم‌هایشان را بسته و می‌گویند چرا در جبهه مقاومت پول هزینه می‌کنید، گفت: اولاً اینکه ما از کسی پول نگرفتیم، دوما" ما به‌موازات اینکه دیر الزور، حلب  حماس.... آزاد کردیم از مدیران نالایقی که نظارت روی آن‌ها نبود، اخبار می‌رسد که 3 هزار میلیارد، 5 هزار میلیارد دزدیده‌اند و این را بگذارید جای آن هزینه‌ها که خوردند و پاشیدند و کاری از پیش بنردند.

 

وی گفت: امروز به برکت جنگ 8 سال دفاع مقدس بازار بازسازی عراق باعث شده که مملکت ما سالی 10 میلیارد دلار با آن‌ها همکاری اقتصادی داشته باشد.

 

اهوازیان با اشاره به آغاز کار بازسازی 20 ساله در سوریه، گفت:  امروز رهبران سوریه معتقدند کسانی سوریه را بازسازی می‌کنند که جوان‌هایشان در این سرزمین جنگیده و به شهادت رسیده اند؛ بنابراین باید به آن‌هایی که به ما می‌گویند چکار کردید گفت که ما برای 20 سال در سوریه کار صنعت، تجارت و کارخانه سازی را فراهم کردیم  البته تا باشد از برکات آثار حضور مدافعان حرم در جبهه مقاومت که بخورید و نمکدان نشکنید.

 

وی بابیان اینکه دستاورد ما در آزادی حلب ایجاد اتحاد، رفاقت، یاری به فرماندهی ولایت‌فقیه بود، اذعان داشت: البته درسی برای خارجی‌ها شد که اگر زمانی به کشور مسلمانی تعدی کنند، فرزندان مسلمان باهم متحد شده و زیر پرچم ولایت از خود خودی نشان می‌دهند.

 

از فرماندهان قرارگاه به‌کلی سری نصرت بابیان اینکه در جنگ حلب ایمان پیروز شد نه ادوات جنگی، خاطرنشان کرد: در این جنگ در برابر چند صد هزار ادوات جنگی رزمندگان به سلاح ایمان، تقوا، صبر و الهام از مشیتی که خداوند مقرر کرده بود، جانانه ایستادند و پیروز شدند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۶۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از جبهه جدید مقاومت + فیلم

مقاومت اسلامی بحرین (گردان‌های الاشتر) اعلام کرد هفته گذشته در جریان حمله پهپادی خود، مقر شرکت حمل و نقل زمینی «تراک نت» رژیم صهیونیستی در بندر ام الرشراش (ایلات) را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده‌اند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب تیم مهمان مشهدی شد
  • همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند
  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • رایزنی ایران و افغانستان بر تقویت ترانزیت از مسیر چابهار
  • رونمایی از جبهه جدید مقاومت + فیلم