Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا داورزنی پس از پایان دوران ریاست بر فدراسیون والیبال در مجمع انتخاباتی با تشکر از تمام اهالی والیبال و مسوولان گفت: به هیچ عنوان در والیبال گلخانه‌ای عمل نکردیم. من عملا کارم را با تمام توانم انجام دادم و خوشبختانه به تمامی اهدافی که در نظر داشتیم‌ به لطف همکارانم رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همه دوستان و هم‌فکران که در طول این ۱۱ سال به ما در رشد والیبال کمک کردند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: این افتخارات بدون زحمات همه اهالی والیبال در سطح کشور میسر نمی‌شد. افتخارات اخیر در سطوح پایه در رقابت‌های جهانی و در رده بزرگسالان از طریق ظرفیت‌هایی است که در استان‌ها توسط مربیان دلسوز کشف شده که به دور از دوربین‌ها و تبلیغات زحمت استعدادیابی‌ها را کشیدند. برخی نقوص هم در لیگ و باشگاه‌ها به دلیل مشکلات اقتصادی بود. این انتقاد را قبول ندارم که در والیبال گلخانه‌ای عمل کرده‌ایم ما از بین هزاران نفر بازیکنان را انتخاب می‌کردیم و هم‌اکنون والیبال در کل کشور فراگیر است.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: به آقای ضیایی به خاطر تصدی پست ریاست فدراسیون والیبال تبریک می‌گویم. ضیایی را ۳۰ سال است می‌شناسم و مطمئنا با همکاری و مساعدت هیات‌ها می‌توانیم شاهد پیشرفت‌های بیش‌تری باشیم.  من در هیات رییسه فدراسیون جهانی والیبال هستم و در کنار والیبال خواهم بود. از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته المپیک در طول این سال‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم والیبال احساس شادی و شعف را همواره در دل مردم ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر مردم غزه از دانشجویان آمریکایی

مردم غزه با در دست گرفتن پلاکارد، از دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکایی تشکر کردند؛ چراکه رژیم صهیونیستی خواستار اخراج این دانشجویان شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره، اعتراضات دانشجویان جهان به ویژه آمریکا علیه رژیم صهیونیست و حمایت از مردم مظلوم غزه همچنان ادامه دارد. 

 مردم در شمال و مرکز غزه نیز از دانشجویانی که در دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنگ غزه اعتراض کرده‌اند، قدردانی کردند.

در دیرالبلاح، در مقابل بیمارستان شهدای الاقصی، پزشکان، پرستاران و کادر پزشکی تابلوهایی را در دست داشتند که حاوی پیام‌هایی بود که شامل «متحد علیه نسل‌کشی»، «کشتار کودکان باید متوقف شود» و «به مبارزه برای عدالت ادامه دهید». میشد. 

دکتر سعد ابوشاربان به سی‌ان‌ان درباره وصف حس و حالش از حمایت‌های مردم جهان گفت که با تماشای تصاویر معترضان در کشورهای دیگر انگار «بر فراز ماه» بوده است. زیرا این بدان معناست که «در سرتاسر جهان انسان‌هایی هستند که می‌دانند الان اینجا در نوار غزه چه می‌گذرد».

فلسطینیان غزه چند روزی است که از معترضان آمریکایی حمایت می‌کنند. در چند اردوگاه آوارگان در فلسطین در روز چهارشنبه، کودکانی نیز دیده شدند که تابلوها و بنرهایی با نام دانشگاه‌های مختلف آمریکا که در آن تظاهرات حامی فلسطین برگزار شده است، در دست دارند که روی آن نوشته شده بود: «از همبستگی شما متشکرم!»

نادیا الدیبس، مادری که فرزندانش بنرهایی را پشت سر او در دیرالبلاح در دست داشتند، به سی ان ان گفت که از «دانشجویان شجاع» دانشگاه‌های آمریکا به خاطر همبستگی آنها با غزه و درخواست آتش بس تشکر می‌کند.

وی گفت: جمعیت‌های عرب زبان به ما اهمیتی نداده‌اند، در حالی که دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا با ما احساس همدردی می‌کنند، خونی را که از مردم ما می‌ریزد، ساختمان‌های ما که بر سرمان آوار میشود و بچه‌های ما که زندگی‌شان ویران می‌شود را احساس کرده‌اند... هزاران سپاس از آنها.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نکونام ذوق‌زده از روز زیبا: تشکر می‌کنم
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • تشکر مردم غزه از دانشجویان آمریکایی
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی