Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛جمعی از خادمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با عنوان سفیران کریمه به همراه پرچم متبرک این آستان مقدس در قالب گروه‌هایی جداگانه به استان‌های بوشهر، هرمزگان، لرستان، یزد و تهران اعزام شدند تا در سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و معرفت‌افزایی را برای علاقه‌مندان به خاندان اهل‌بیت(ع) دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر‌اساس این گزارش، برای استان‌های مذکور گروهی از سفیران کریمه متشکل از سخنران، مداح و خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در نظر گرفته‌شده است اما برای استان هرمزگان دو گروه از سفیران کریمه اعزام‌شده‌اند.

عیادت از بیماران، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری آیین‌های عزاداری، برپایی حلقه‌های معرفتی، دیدار با ائمه جمعه و علمای دینی، شرکت در نماز جمعه، قرائت دعای کمیل و ندبه، حضور در میان زندانیان و حضور در همایش‌های مذهبی مرتبط با حضرت فاطمه معصومه(س) از جمله برنامه‌های سفیران کریمه در استان‌های مختلف خواهند بود.

همچنین خادمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در مسجد امام حسن مجتبی‌علیه‌السلام واقع در خیابان آزادگان تهران حضور می‌یابند و در کنار عموم مردم در عزای حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به سوگ می‌نشینند.

سفیران کریمه اهل‌بیت(س) در استان قم به مناسبت فرارسیدن سالروز حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها حضور در برنامه‌های مختلف مذهبی از جمله مجلس عزاداری مدرسه هدی را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/ش

 ویژه برنامه های آستان حضرت معصومه(س)در سالروز رحلت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور برخی از سفیران در بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ همزمان با برگزاری بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی؛ ژئوماتیک ۱۴۰۳ برخی از سفیران و کارشناسان خارجی در محل این رویداد حضور یافتند
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی؛ ژئوماتیک ۱۴۰۳ از ۹ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در محل سازمان نقشه برداری کشور در حال برگزاری است.
برخی از سفیران و کارشناسان خارجی علاوه بر حشور در همایش و نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی این رویداد، از غرفه‌های نمایشگاه زئوماتیک ۴۰۳ نیز بازدید کرده و در جریان پیشرفت‌های علمی کشورمان در این حوزه قرار گرفتند.
بیست وهشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی درهشت محور اصلی برگزار می‌شود
۱- ژئودزی و ژئودینامیک (تعیین موقعیت، ناوبری و چارچوب‌های مختصاتی زمین مرجع وغیره) ۲- فتوگرامتری و سنجش‌ازدور (پهپاد، سامانه‌های پویای تولید و به روزرسانی نقشه و اطلاعات مکانی) ۳- سامانه‌ها و زیرساخت‌های اطلاعات مکانی (GIS & SDI) و مدیریت منابع مکانی غیرمتمرکز ۴- آبنگاری (چارت دریایی، تغییرات تراز دریا، ایمنی دریانوردی، کاداستر دریایی) ۵- کارتوگرافی (اطلس‌های پویا، نقشه‌های تعاملی و تقاضامحور، نام‌های جغرافیایی و تقسیمات کشوری) ۶- فناوری‌های نوین در حوزه اطلاعات مکانی (شهر سه بعدی، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، متاورس) ۷- کاربرد اطلاعات مکانی در (دولت الکترونیک، اقتصاد دیجیتال، حدنگاری، آمایش سرزمین، توسعه دریامحور و سامانه‌های تصمیم یارمکانی) ۸- کاربرد اطلاعات مکانی در مدیریت بحران، مدیریت منابع طبیعی، اقلیم و محیط زیست، حمل و نقل، محور‌های برگزاری این رویداد است.
جاویدانه، رئیس سازمان نقشه برداری کشور در حاشیه این مراسم گفت:علوم نقشه برداری با توجه به تغییرات گسترده تکنولوژی در بخش‌های جمع آوری، پردازش و نمایش اطلاعات در سال‌های اخیر تغییرات و پیشرفت‌های زیادی را تجربه نموده است که عدم آگاهی و استفاده از آن میتواند صدمات جبران ناپذیری را بر بدنه برنامه ریزی، تصمیم سازی و مهندسی کشور وارد نماید. این اهمیت وقتی صدچندان میشود که بدانیم بسیاری از داده‌های دنیای امروز دارای مولفه مکانی بوده و بدون آن کارآیی ندارند.
بخش نمایشگاهی زئوماتیک ۱۴۰۳ ، تا ۱۲ اردیبهشت ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل سازمان نقشه برداری کشور آماده بازدید علاقمندان است.

دیگر خبرها

  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • حضور برخی از سفیران در بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود