Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن قشقاوی امروز در آیین افتتاح دفتر صدور روادید الکترونیک در فرودگاه بین‌المللی اهواز ضمن بیان اینکه حضور در سرزمین پرافتخار و پاک خوزستان سبب افتخار است، اظهار داشت: استاندار خوزستان به صورت مکرر برای افتتاح این دفتر تلاش کردند.

وی افزود: البته حق اهواز و استان خوزستان این بود که این دفتر زودتر افتتاح می‌شد ولی شاید یکی از دلایلش، تا حدودی فعال نبودن پروازهای خارجی بود که به یاری خداوند از این به بعد تعداد پروازهای خارجی بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون وزیر خارجه بیان کرد: خداوند هر چه نعمت بود بر این استان داد اکنون این وظیفه ما مدیران است که از این گنج‌ها از جمله بنادر فعال، نفت، گاز و کشاورزی پر رونق بتوانیم استفاده کنیم.

وی در بیان داستانی در زمینه یکی از استان های شمالی، گفت: در برنامه ای خطاب به استاندار آن استان شمالی گفتم اگر روزی در قیامت خداوند شما و نخست وزیر دانمارک را احضار کند و بگوید هر چه به دانمارک دادم بهترش را به شما دادم چه می‌گویید!

قشقاوی در ادامه عنوان کرد: در آن زمان صادرات غیر نفتی و کشاورزی دانمارک ۱۰۲ میلیارد دلار بود ولی در آن استان صادرات به نیم میلیارد دلار هم نرسیده بود. باید دید که تفاوت این دو رقم بشر ساخته است و چه چیز سبب این موضوع شده و ما کجای کار با آنها متفاوت هستیم.

وی با بیان اینکه ما دولتی‌ها و حکومتی‌ها باید در خدمت بخش خصوصی باشیم، ادامه داد: حتی امیرالمومنین(ع) نیز در نامه‌اشان به مالک اشتر به نوعی فرموده اند که دولتی ها هیچکاری نمی توانند کنند و تجار می توانند سودآوری داشته باشند.

معاون وزیر خارجه تصریح کرد: پیوند پیامبر(ص) و حضرت خدیجه(س) بر اساس امانت و زرنگی در تجارت بود و نیز ایشان عهد مضاربه بسته بودند که پس از آن همه را نیز در راه اسلام هدیه دادند بنابراین ما نیز باید سرمایه گذار زاهد باشیم.

وی افزود: باید بستر بیشتری برای پیشرفت و توسعه در خوزستان با ورود سرمایه گذاران خارجی ایجاد شود وگرنه با این پیشرفت های گنجشکی اتفاق خاصی صورت نمی گیرد.

قشقاوی با اشاره به بحث روادید الکترونیک گفت: به همه کشورها به جز ۱۰ کشور از جمله آمریکا، انگلیس و کانادا که با ما خوب همکاری نمی‌کنند به راحتی ویزای فرودگاهی نمی‌دهیم ولی اتباع ۱۸۰ کشور دیگر می‌توانند با پاسپورت به اهواز آمده و همین‌جا ویزا بگیرند و نیازی نیست به کنسولگری‌ها و سفارتخانه‌ها بروند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور

تین نیوز

گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعطا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در آیین اعطای گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین المللی شیراز گفت: امروز مستکبران جهانی در این اندیشه هستند که صنعت هوانوردی جمهوری اسلامی ایران چگونه توانسته با وجود تحریم های ناجوانمردانه سرپا بایستد و مطابق استانداردهای جهانی عمل کند.

محمدی بخش افزود: استان فارس امروز می تواند به خود افتخار کند که فرودگاه شیراز به عنوان سومین فرودگاه کشور از گواهینامه فرودگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار شده است.

وی بیان کرد: در حوزه کارگو باید برای فرودگاه های فارس برنامه ریزی شود تا با حمل و نقل هوایی شاهد صادرات محصولات درجه یک این استان به کشورهای همسایه باشیم.

محمدی بخش اظهار کرد: این افتخار را داریم که اعلام کنیم از بوموسی تا سراوان شاهد برقراری پروازهای مسافری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک با افتتاح رادار تنگ ریز فارس، مردم در جریان اهمیت این پروژه و اقدام جهادی رزمندگان خط مقدم صنعت هوانوردی قرار خواهند گرفت.

آسمان ایران در امنیت کامل است

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: آسمان ایران در امنیت کامل به سر می برد و در شرایطی که اخیرا اسرائیل مورد هجوم رزمندگان ایرانی قرار گرفت، هزاران پرواز در شیراز و سایر فرودگاه های ما انجام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • ویزای شنگن ۵ ساله برای شهروندان کشور‌های عربی
  • چرا تندروها ظریف را ترسو، واداده، وسط باز، سازشکار و فریب خورده نامیدند؟/ ایرانیان چه زندگی را انتخاب کرده اند؟ / آیا عهدنامه ترکمانچای منفی بود؟
  • طرح جدید : شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد