Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:19:20 GMT

بیرجند، دومین شهر سرد کشور

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۰۷۵۷۹

بیرجند، دومین شهر سرد کشور

بیرجند - ایرنا - رئیس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: با توجه به الگوی نقشه های هواشناسی، شب گذشته بیرجند با کمینه دمای منفی هشت پس از شهر کرد سردترین مرکز استان کشور بود.

رضا برهانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بررسی همدیدی و آینده نگری نقشه های هواشناسی بیانگر هوایی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و کاهش شدت سرما در 24 ساعت آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی وضعیت جوی 24 ساعت اول بیرجند تا ظهر جمعه صاف تا کمی ابری و با روند افزایشی دما خواهد بود.
برهانی با بیان اینکه بیشینه و کمینه دمای هوا در این مدت در مرکز استان به 16 و هشت درجه سلسیوس رسید گفت: در 24 ساعت گذشته سربیشه، بیرجند و قاین با کمینه دمای منفی هشت و طبس با بیشینه دمای 19 درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان بوده اند.
شب گذشته شهر کرد با دمای منفی 9 درجه سانتی گراد سردترین مرکز استان کشور بوده است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
3215* 6054* خبرنگار - محمد رسول ابراهیمی اسفدن* انتشار- مریم پنجابی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قدیمی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته فرودگاه زنجان با دمای هوای منفی سه درجه سانتیگراد به عنوان سردترین منطقه استان ثبت شد.

وی افزود: طبق نقشه‌های هواشناسی از امروز تا پایان روز دوشنبه هفته آینده شرایط جوی پایداری برای استان پیش بینی شده و طی این مدت آسمان اغلب مناطق صاف است که در ساعات بعدازظهر با وزش باد همراه می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان بااشاره به اینکه صبح امروز شاهد کاهش محسوس و موقت دما در اغلب مناطق استان بودیم، گفت: از فردا دمای هوا در مناطق مختلف استان روند افزایشی به خود می‌گیرد.

قدیمی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته گیلوان در شهرستان طارم با دمای ۲۸ درجه سانتیگراد گرمترین منطقه استان زنجان بود، افزود: دمای فعلی شهر زنجان هشت درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه کاهش یافته است.

دیگر خبرها

  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور