Web Analytics Made Easy - Statcounter



اعتمادآنلاین نوشت:رئوفیان گفت: برخوردها و رفتارهایی که اخیرا از احمدی‌نژاد و برخی افراد حامی و وابسته به او صادرشده، موجب تذکراتی از طرف مقام معظم رهبری شده است.

ابوالقاسم رئوفیان درباره صحبت های روز گذشته رهبر انقلاب گفت: دو نکته در فرمایشان مقام معظم رهبری وجود دارد. یکی این است که به بهانه نقد لجن پراکنی و اتهام زنی نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته دوم هم درباره مسئولان گذشته وحال کشوراست که همه کارها و عملکرشان منطبق با نیازهای واقعی جامعه نیست بلکه مخل امنیت و مضر بحال کشور و مردم است و اینها دلیل محکمی است برای ورود رهبری به موضوع.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین همچنین افزود: رهبری ضرورت نقد را بارها و بارها حتی نسبت به خودشان توصیه کرده اند که نقد باید منصفانه و مشفقانه باشد و به پیشرفت و بهبود وضعیت کشور کمک کند نه اینکه آثار تخریبی از خود بجا بگذارد. نکته بعدی این است که وقتی مسئولی در جایگاه قدرت است و همه چیز را در اختیار دارد و بحث و سخنی را هم علیه خود از ناحیه دیگران بر نمی تابد چطور می شود که وقتی کنار می رود بخود حق م یدهد باز هم خود را محق بداند و همه کس و همه چیز را زیر سئوال ببرد.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره اینکه منظور صحبت های رهبری به چه کسانی است بیان کرد: مرجع این ضمیر رئیس دولت های نهم و دهم است. به نظر می آید برخوردها و رفتارهایی که اخیرا از احمدی نژاد و برخی افراد حامی و وابسته به او صادرشده، موجب تذکراتی از طرف مقام معظم رهبری شده است. این نوع صحبت ها مصالح و منافع کشور و مردم را به خطر می اندازد.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین افزود: از جمله وظایف مقام معظم رهبری این است که وقتی نظام در خطر است و خطر چند دستگی در جامعه وجود دارد و کشور در معرض آسیب جدی قرارمی گیرد ایشان با حسن تدبیر از تدمیر نظام جلوگیری بعمل آورد و تذکرهای لازم را بدهند.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: امیدواریم این تذکرها موثر بیفتد زیرا ایشان مدیریت کلان کشور را بر عهده دارند و هر زمان احساس خطر شود حتما مطرح خواهند کرد.

همچنان که بنی صدر بارها و بارها نصحیت شد و زمانی که در برابر مردم و در مقابل نظام قرار گرفت امام ابتدا او را از فرماندهی کل قوا عزل و سپس عدم کفایت سیاسی او از سوی مجلس صادر شد بنابراین رهبری با کسی تعارف ندارد.صحبت‌های دیروز رهبری و صراحتش در خطاب انتقادی و اعتراضی قرار دادن احمدی‌نژاد نیز حاکی از انفعال‌ناپذیری ایشان بود. صحبت‌های رهبری از نظر ملامت اخلاقی و شرعی و سیاسی‌کردن احمدی‌نژاد بسیار شبیه سخنرانی رهبری در ملامت احمدی‌نژاد با توصیف رفتار او در جلسه 15 بهمن سال 91 به‌عنوان خلاف شرع، خلاف اخلاق و خلاف قانون بود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام گفت: تا پایان هفته جاری، سامانه بارشی در استان استقرار دارد و فعالیت آن به صورت متناوب و محلی است.

احسان احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در ایلام با اشاره به اینکه اوج فعالیت سامانه بارشی روزهای چهارشنبه تا جمعه است، اظهار کرد: در این روزها در بعضی ساعات رگبارهای شدید به همراه رعد و برق و تگرگ رخ خواهد و دمای هوا نیز کاهش دارد.

وی افزود: در این مدت آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها، اختلال در تردد، طغیان رودخانه‌ها، صاعقه به ویژه در ارتفاعات، ریزش جاده‌ها و خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام خاطرنشان کرد: ضروری است تمهیدات لازم برای جلوگیری از وارد آمدن خسارت به بخش کشاورزی اندیشیده شود.

احمدی‌نژاد ادامه داد: شهروندان ضمن اینکه در بستر و حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها توقف نکنند و از حضور در ارتفاعات نیز به دلیل خطر اصابت صاعقه خودداری کنند.

وی گفت: به دلیل فعالیت این سامانه بارشی ضروری است که دستگاه‌های اجرایی و امدادی از جمله مدیریت بحران، شهرداری و راهداری در آماده‌باش باشند.

کد خبر 749283

دیگر خبرها

  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده