Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@22:23:09 GMT

سه شهید مدافع حرم در ورامین تشییع شدند

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۰۸۱۲۴

سه شهید مدافع حرم در ورامین تشییع شدند

پیکرهای مطهر سه شهید مدافع حرم «غلامی، رضایی و رحیمی»در ورامین تشییع و به خاک سپرده شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین،  پیکر مطهر شهیدان «یاسین غلامی، محمداکبر رضایی و ناظرحسینی رحیمی» بر  روی دستان مردم  شهیدپرور ورامین تشییع و به خاک سپرده شد.

بار دیگر ورامین پر شد از عطر شهیدان مدافع حرم، مدافعانی که تا آخرین لحظه حیات خود دست از مبارزه با ظلم و تجاوزگری مبارزه کردند و در این راه از جان شیرین گذشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سه شهید بزرگوار در دفاع از حریم عمه سادات (س) و در مبارزه با تفکیری‌های داعش به فیض شهادت نائل شدند و پس از مشایعت پرشور مسئولان شهرستان و مردم ورامین که با شعارهای "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر امریکا" همراه بود و پس اقامه نماز توسط آیت الله محمودی امام جمعه شهرستان در آغوش خاک آرام گرفتند.

شهید «ناظرحسینی رحیمی» در خیرآباد تشییع و تدفین و  شهیدان «یاسین غلامی، محمداکبر رضایی» در گلزار شهدای حسین رضا به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/

R7840/P1377/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مرحوم حاج احمد راستگوی قلعه جوقی امروز در سن ۹۶ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید کریم راستگوی قلعه جوقی در دهم فروردین ماه ۱۳۴۶ در شهر روستای قلعه جوق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه موسیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه