Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای برد تخصصی رشته تغذیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از امکانات رشته تغذیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، اعضای برد تخصصی رشته تغذیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر بازدید از کلاس‌های درس و آزمایشگاه ویژه این دانشگاه در رشته تغذیه با اعضای هیات علمی این رشته نیز دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار با دانشجویان رشته تغذیه و تبادل نظر درباره مسائل و مشکلات آنان از جمله برنامه‌های دیگر این بازدید بود.

این هیات با ابراز رضایت از ارتقای امکانات آموزشی و آزمایشگاهی رشته تغذیه در واحد سروستان ابراز امیدواری کردند با حفظ روند، این واحد دانشگاهی بتواند مقاطع تحصیلات تکمیلی رشته دانشگاهی تغذیه که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته است را راه‌اندازی کند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان به عنوان یکی از معدود واحد‌های دانشگاهی است که دارای رشته تغذیه در مقطع کار‌شناسی است. این رشته یکی از رشته‌های روز و مورد نیاز کشور است که بازار اشتغال فارغ‌التحصیلان آن فراهم است و در جنوب کشور فقط در این واحد پذیرش دانشجو دارد و این بهترین فرصت برای علاقه‌مندان است تا بتوانند در این رشته تحصیل کنند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در خصوص بازدید‌های مستمر و میدانی واحد مدیریت نظارت بر درمان دانشگاه، یک واحد طب سنتی غیرمجاز با ارایه خدمات از قبیل حجامت، گچ گیری، ختنه، فصد و. در شهر سرایان توسط کارشناسان نظارت بر درمان و پلیس اماکن عمومی شناسایی، پلمب و پرونده به مراجع ذی صلاح ارجاع شد.


دکتر جمشید مشایخی جم افزود: فرد فاقد صلاحیت و بدون هیچگونه مجوزی از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به انجام ارائه خدمات طب سنتی کرده بود که با پیگیری‌های انجام شده، این واحد غیر مجاز پلمب شد.

وی گفت: همشهریان برای انجام خدمات طب سنتی در مؤسسات و مراکز پزشکی داری مجوز از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به دریافت خدمات کنند و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مراکز غیر مجاز، موضوع را از طریق سامانه مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت ۱۹۰ بصورت شبانه روزی و یا با شماره‌های ۳۲۳۸۱۳۱۱- ۳۲۳۸۱۳۳۹ -۰۵۶ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • نقش موثر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب 
  • مدیریت هوشمندنیاز اساسی مازندران در آموزش عالی
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید
  • جزئیات تغییرات آزمون دستیاران پزشکی اعلام شد
  • سرعت بخشی به پروژه بیمارستان هزارتختخوابی ازمطالبات اصلی مردم است
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می‌شوند
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم