Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی اداره کل محیط زیست فارس اعلام کرد: قاضی شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری ۲ شهر فیروزآباد، ۳ نفر را که از طریق آتش زدن عمدی پسماند‌های کشاورزی (کاه و کلش) باعث ایجاد آلودگی هوا شده بودند، به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جزای نقدی جایگزین ۶ ماه حبس تعزیری محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش حاکی است، دادگاه برای تکمیل این مجازات، با استناد به ماده ۲۳ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲، وی را ملزم به حضور در اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزآباد به مدت یک ماه برای فراگیری اثرات فعل ارتکابی کرد.

انتهای پیام/ن

 آموزش زیست محیطی، مجازات  سوزاندن کاه و کلش

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جوجه جغد‌هایی که به بیرون لانه پرتاب شده بودند + فیلم

خانم شجاعی مدیر دبستان استثنایی نوید سعادت شهر اظهار کرد: در پی وزش باد چند جوجه جغد از لانه هایشان به بیرون پرتاب شده بودند.

او گفت: در تماس تلفنی با اداره محیط زیست، نیرو‌های محیط زیست به همراه یکی از تیمارگران این اداره به مدرسه آمدند و جوجه‌ها را به لانه هایشان بازگرداند.

در دبستان استثتایی نوید، درختان کهنسال کاج با ارتفاع بیش از ۱۵ متر وجود دارد که جمعی از پرندگان به علت بلند بودن این درختان آشیانه خود را بر روی این درختان ساخته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • نجات جوجه جغد‌هایی که به بیرون لانه پرتاب شده بودند + فیلم
  • نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • لزوم یادآوری اهمیت صنعت بازیافت از طریق آموزش/ سوخت‌ مازوت برای کره زمین سمّ است
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی