Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان محلات گفت: طبق براوردهای صورت گرفته دستگاه‌های اجرایی شهرستان از آمادگی ۷۰ درصدی در مواجهه با بلایای طبیعی برخوردار هستند اما این میزان آمادگی لزوم آموزش فراگیر را کاهش نمی‌دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسمعلی صفری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان محلات در حاشیه برگزاری مانور امروز ستاد مدیریت بحران شهرستان محلات در گفتگو با پایگاه خبری صبح محلات گفت: مانور صبح امروز ستاد مدیریت بحران شهرستان به مناسبت ۵ دی ماه - سالروز زلزله شهر بم و هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی در راستای یکی از مصوبات ستاد مدیریت بحران شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: هدف از برگزاری مانور، سنجش میزان آمادگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در مواجهه با بلایای طبیعی بود که با ۳۰ درصد از ظرفیت خودرویی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران برگزار شد.   صفری با اشاره به برخی از برنامه‌های سازمان جمعیت هلال احمر و دیگر دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران شهرستان بیان کرد: میزان آمادگی دستگاه‌ها در این شهرستان بسیار خوب و در سطح۶۰ الی ۷۰ درصد و همچنین میزان آمادگی مردم با توجه به اطلاع رسانی صورت گرفته خوب برآورد می‌شود.   وی افزود: برنامه‌های آموزشی ویژه رعایت نکات ایمنی در برابر زلزله در مدارس، دانشگاه و روستاها در حال برگزاری است و در طول این هفته نیز با توزیع بروشور، کتابچه و سی دی های آموزشی در نماز جمعه و محل‌های اجتماع مردم در تلاش هستیم میزان آگاهی‌های عمومی مردم در مواجهه با حوادث طبیعی را افزایش دهیم.   رئیس هلال احمر محلات در خاتمه با اشاره به غیر قابل پیش بینی بودن حوادث و بلایای طبیعی خاطر نشان کرد: تنها بپیشنهاد ما به مردم کسب آموزش‌های لازم برای مواجهه با حوادث و بلایای طبیعی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای مواجهه با حوادث است چراکه با ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی می توانیم شاهد کاهش اثرات بلایای طبیعی باشیم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۸۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد


با توجه به وقوع بارش های اخیر و هشدارهای هواشناسی،  ستاد بحران شهرستان تفتان همچنان در حالت آماده باش قرار دارد و عملیات، پاکسازی و لایروبی معابر و کانالهای هدایت آب های روان در جهت کاهش خسارات ناشی از سیلاب و آبگرفتگی معابر در حال اجرا است.

اکیپ ‌های خدمت رسانی ستاد بحران متشکل از نیروهای فعال در واحدهای عمران، خدمات شهری، فضای سبز، حمل و نقل و غیره در چند نقطه شهر و بخش های تابعه و در دو شیفت خدمت رسانی خواهند کرد.

در جلسات ستاد بحران شهرستان تفتان گره‌ها و نقاط بحرانی شهر شناسایی شده و اکیپ‌های خدمات رسان برای رفع مشکلات احتمالی آمادگی دارند.

علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان از شهروندان خواست در صورت وقوع هرگونه مشکلی می توانند با شماره ۱۲۵ آتش نشانی و  دفتر ستاد مدیریت بحران  شهرداری تماس بگیرند.

از شهروندان شهرستان انتظار می رود از حضور و تردد در حاشیه رودخانه ها اجتناب کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • امسال هم صعود بازی دراز از راه رسید/ آمادگی دستگاه های اجرایی برای این صعود باشکوه