Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بادرود، گفت: هنوز بعضی از آن ته مانده های فتنه که نفسشان به شماره افتاده است، دست و پا می زنند تا به شکل های مختلف انتقام خود را از مردم و حماسه ۹ دی بگیرند، اما غافل از این هستند که اگر فتنه دوباره ای شکل بگیرد، حماسه ای به مراتب عظیم تر از ۹ دی سال ۸۸ خلق خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علیرضا قاسمی صبح امروز در گفتگو با  آوای نطنز، با گرامیداشت دهه بصیرت و حماسه ۹ دی، اظهار کرد: حماسه ۹ دی سال ۸۸ نشان از عزم پولادین اقشار مختلف مردم در دفاع از آرمان های انقلاب و ستون محکم ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بادرود افزود: ملت قهرمان و با بصیرت ایران اسلامی با تکیه بر ایمان و باور خود با یک قیام فراگیر توانستند به یک باره توطئه های دشمنان ولایت را که چندین سال برای آن برنامه ریزی کرده بودند را نقش بر آب کرده و شکستی مفتضحانه را برای آن ها رقم بزنند.

وی با تاکید بر این که هدف فتنه ۸۸ براندازی نظام بود، بیان کرد: طرح شعارهایی مانند مرگ بر اصل ولایت فقیه، نه شرقی، نه غربی جمهوری ایرانی نشان داد فتنه گران مخالف اسلام هستند و می خواهند با پشتوانه کمک های مالی آمریکا و رژیم صهیونیستی یک بار دیگر قضیه سقیفه تکرا شود و حق را از صاحب حق بگیرند.

حجت الاسلام قاسمی تصریح کرد: اگر رهنمودهای پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم دشمن شناس و دشمن ستیز نبود و نقشه های فتنه گران با آن از بین نمی رفت معلوم نبود چه بلایی بر سر کشور می آمد.

وی با بیان این که هر روز بر تعداد حماسه سازان ۹ دی اضافه می شود، خاطر نشان کرد: هنوز بعضی از آن ته مانده های فتنه که نفسشان به شماره افتاده است، دست و پا می زنند تا به شکل های مختلف انتقام خود را از مردم و حماسه ۹ دی بگیرند، اما غافل از این هستند که اگر فتنه دوباره ای شکل بگیرد، حماسه ای به مراتب عظیم تر از ۹ دی سال ۸۸ خلق خواهد شد.

امام جمعه بادرود از اقشار مختلف مردم و مسئولان خواست تا در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی که شامگاه پنج شنبه در مسجد اباعبدالله (ع) بادرود و با حضور قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا برگزار می شود حضوری پررنگ داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۸۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند

مرتضی سپهوند بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هر سال جمعی از جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم از مناطق عملیاتی دیدن می‌کنند. این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰۰۰ نفر لرستانی از اقشار مختلف مردم اردیبهشت ماه به منطقه عملیاتی بازی‌دراز اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان نور امسال است.

او افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امسال ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند. سال گذشته، ۱۷ هزار نفر از این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • (ویدئو) حماسه جدید جواد خیابانی روی آنتن زنده
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • ببینید | حماسه جدید جواد خیابانی روی آنتن زنده
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است