Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@14:53:05 GMT

تحلیل فرانس فوتبال درمورد تیم ملی ایران

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۰۸۹۱۳

تحلیل فرانس فوتبال درمورد تیم ملی ایران

نشریه معتبر فرانسوی فرانس فوتبال غیر ممکن تصور کردن شانس صعود شاگردان کارلوس کی‌روش به مراحل حذفی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را اشتباه می‌داند.

به گزارش مشرق، نشریه فرانس فوتبال که هر ساله توپ طلا را به بهترین بازیکن فوتبال دنیا اهدا می‌کند، در گزارشی به بررسی تیم‌های راه یافته به جام جهانی 2018 روسیه پرداخته است و عملکرد تیم ملی ایران در مسیر صعود به این رقابت‌ها را هم زیر ذره‌بین برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش که تحت عنوان «هژمونی ایران» منتشر شده، فرانس فوتبال نوشته است: صعود سریع به جام جهانی، پارس‌ها بر آسیا سلطه پیدا کرده‌اند. اما آیا ایران برتری مطلق دارد؟ تیم ملی ایران از سال 2011 که هدایتش به کارلوس کی‌روش سپرده شد، برای چهارمین بار، سال را به عنوان تیم برتر آسیا در رنکینگ آسیا به پایان می‌رساند که این آماری تحسین‌برانگیز برای تیم ملی پارس‌ها است. علاوه بر این، ‌تیم ملی ایران در سه سال اخیر که 36 بازی انجام داد، تنها دو شکست داشته است. در سال 2017، ایران تنها یک بار باخت که در یک بازی دوستانه برابر عراق بود. همچنین در بازی‌های انتخابی جام جهانی، مردان کی‌روش با کسب جواز پنجمین حضورشان در مرحله نهایی این رقابت‌ها تاریخ ساز شدند وقتی که بدون قبول حتی یک شکست و به عنوان صدرنشین گروه‌شان با 7 امتیاز اختلاف نسبت به کره جنوبی رده دومی صعود کردند.

فرانس فوتبال در ادامه می‌نویسد: فراموش نکنیم که ایران جزو اولین تیم‌های صعود کننده به جام جهانی 2018 (سومین تیم پس از روسیه میزبان و برزیل) بود. با چنین شرایطی، غیرممکن است که این تیم را نادیده بگیریم. 

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۸۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج صعود به جام جهانی را تماشا کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 6 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل تیم شگفتی‌ساز قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا در حالی امروز در سالن بانکوک آرنا تایلند به دست آمد که مهدی تاج هم با حضور در محل برگزاری این بازی، نظاره‌گر نمایش شاگردان وحید شمسایی بود.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران که نایب رئیس ای‌اف‌سی است و ریاست کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا را هم برعهده دارد، دیدار شاگردان وحید شمسایی مقابل قرقیزستان را از نزدیک تماشا کرد.

مهدی تاج در پایان مسابقه ایران مقابل قرقیزستان هم در رختکن تیم ملی فوتسال حضور یافت و به وحید شمسایی و شاگردانش بابت راهیابی به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا و صعود به جام جهانی ازبکستان تبریک گفت.

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون هم در کنار مهدی تاج این دیدار را از جایگاه ویژه در سالن بانکوک آرنا نظاره کرد.

دیگر خبرها

  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • تشویق ایسلندی‌ها پس از صعود به جام‌جهانی (فیلم)
  • صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال با بردی نفس‌گیر
  • تاج صعود به جام جهانی را تماشا کرد (عکس)
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!