Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این ویدئو، ایده‌های خلاقانه، ساختن اشیاء با مواد دور ریختنی و زائد را مشاهده می‌کنید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

  

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نخستین رویداد خلاقیت و نوآوری مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، در روز اول این رویداد، نشست اکوسیستم نوآوری شهری با حضور محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهد ، در سالن شهدای شهرداری برگزار شد و در حاشیه آن از محصولات نوآورانه شهرداری مشهد رونمایی شد.

شهردار مشهد در این نشست  گفت: مسائل و مشکلات خاص خود را که در شناسایی و حل آن از دست خودمان بر نیاید را با کمک شرکت‌های دانش بنیان حل می‌کنیم؛ این موضوع مستلزم گام برداشتن مجموعه‌های دانش بنیان به سوی مدیریت شهری است.

محمدرضا قلندرشریف افزود: برای حل بحران‌ها با استفاده از خلاقیت و نوآوری حاضریم بیشترین هزینه را انجام دهیم، اما انتظار داریم خلاقیتی به کار گرفته شود که در کمترین زمان ممکن و مسیری مطمئن شاهد بازخورد مثبت باشیم.

وی گفت: امروز داشته‌های ما ناشی از استفاده بهینه از نوآوری و عقب ماندگی‌ها ما ناشی از بی توجهی به خلاقیت است.

شهردار مشهد افزود: سازمان‌های دولتی یا خصوصی هرگاه به سوی خلاقیت و نوآوری رفته با پیشرفت مواجه شده و در غیر این صورت شخصیت غیرمستقلی به خود گرفته است و همواره نیازمند بوده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس هم در ادامه گفت: در این دوره مدیریت شهری بحث خلاقیت و نوآوری اهمیت ویژه‌ای دارد و در بودجه امسال شهرداری نیز بخش‌های ویژه‌ای برای خلاقیت و نوآوری در نظر گرفته شده است.

فاطمه سلیمی افزود: افرادی که در کشور ماندند اهمیت دارند، علم و دانش باید در این مملکت بماند، اما شهرداری باید این مسیر را باز کند. اگر شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش‌های خلاق و فناور طرح‌های و ایده‌هایی را پیشنهاد دهند که شورا بتواند حمایت کند، کمک می‌کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در ادامه این نشست گفت: شهر مشهد ویژگی‌های خوبی دارد و ما ضمن تلاش برای حفظ آنها، باید پیش برندگی و برند بودن بعضی از این‌موضوعات را در این شهر دو چندان کنیم.

جمال حسن بارانی افزود: اقداماتی مدیریت شهری مشهد مورد توجه سایر کلانشهر‌ها و مراکز استان به ویژه در زمینه نوآوری و هوشمندسازی قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • «نون - خ» برنده صفا و سادگی
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • خلاقیت بامزه یک هموطن در ساخت یک مینی نیسان (فیلم)
  • «عیدیHD»؛ سفری به سرزمین طنز و خلاقیت
  • حجاب و چالش خلاقیت در حکمرانی
  • راه‌اندازی ۶ مرکز نوآوری تخصصی در مشهد
  • گره هنر و خلاقیت در تار و پود فرش کردستان
  • برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نوآوری و خلاقیت در مشهد
  • سادگیِ ظاهری؛ دلیل محبوبیت و جاودانگی اشعار سعدی
  • آغاز نخستین رویداد خلاقیت و نوآوری مشهد