Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از مردم مشهد در اعتراض به وضعیت اقتصادی و معیشتی و رکود در بازار با حضور در مقابل شهرداری این شهر درخواست های خود از دولت را برای بهبود اوضاع اقتصادی بیان کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، صبح امروز جمعی از مردم مشهد در اعتراض به وضعیت اقتصادی و معیشتی و رکود در بازار با حضور در مقابل شهرداری این شهر درخواست های خود از دولت را برای بهبود اوضاع اقتصادی بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معترضان در این تجمع از دولت خواستند تا با عملی کردن وعده های انتخاباتی اش،روند بهبود اقتصادی کشور را سرعت بخشیده و مانع افزایش قیمت در کالای اساسی و مورد نیاز مردم شود.

براساس همین گزارش نگرانی از افزایش قیمت حامل های انرژی یکی دیگر از نگرانی ها تجمع کنندگان این تجمع بود.

مردم در این تجمع بدون مجوز، با شعارهای علیه، رکود، اختلاس، وعده های برزمین مانده از مسئولان خواستند تا با پیاده کردن واقعی اصول اسلامی با مفسدان اقتصادی مقابله کنند.

به گزارش صبح توس تجمع مشابهی نیز در شهرهای نیشابور و کاشمر برگزار شد.

بنا بر اطلاعیه صادر شده از سوی روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری مشهد هیچ سازمان ، تشکل یا گروهی درخواستی مبنی بر تجمع نداشته و مجوزی در این خصوص صادر نشده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت

با اعلام روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، پس از ارائه گزارش دارو، این نهاد نظارتی گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را هم نهایی و جهت بهره برداری در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار داد.

موضوعاتی مثل مجوز‌های خاص، تعارض منافع و بزرگ نمایی تحریم از مهمترین چالش‌های پیش رو در این حوزه است که در این گزارش مورد اشاره قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد
  • قالی‌بافان دلسردی می‌بافند / سایه‌اندازی رکود و کاهش صادرات بر فرش اردبیل
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • فروپاشی اقتصادی با ارز ۹۰ هزار تومانی
  • بازی‌گوشی‌های اسرائیل خللی در وضعیت اقتصادی کشور ایجاد نمی‌کند