Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-20@04:10:40 GMT

صادقیان بازی با بشیکتاش را از دست داد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۰۹۴۴۱

هافبک ایرانی عثمانلی اسپور نمی‌تواند در دیدار حساس تیمش برابر بشیکتاش به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات دور رفت مرحله چهارم جام حذفی ترکیه تیم عثمانلی اسپور از ساعت ۲۱ امشب در وودافون پارک استادیوم مهمان بشیکتاشی است که در مسابقه سوپر لیگ با نتیجه ۵ بر یک از این تیم شکست خورده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام صادقیان که نمایش درخشانی در جام حذفی ترکیه با ۲ پاس گل برابر مالاتیا اسپور در مرحله قبل داشته، همانند بازی اخیر تیمش مقابل آکیسار بلدیه در سوپر لیگ، مسابقه حساس امشب با بشیکتاش را هم به علت مصدومیت از دست داد.

دیدار امشب آخرین مسابقه دو تیم در سال ۲۰۱۷ خواهد بود و بازی برگشت یاران صادقیان در جام حذفی ترکیه بیست و هفتم دی‌ماه به میزبانی عثمانلی اسپور برگزار می‌شود.

منبع: ورزش 3

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، با برپایی نمایشگاه توانمندی‌های روستایی منطقه مهران رود و میدان چای به همت هیأت سوارکاری تبریز و بخش باسمنج در راستای ترویج فرهنگ سنتی اسب سواری، هیأت چوگان استان صبح چهارشنبه مسابقه چوگان برگزار کرد.

چوگان بازان تبریز در پارک باغشمال جنب اداره پست مرکزی تبریز با استقبال شهروندان مسابقه برگزار کردند.

در پایان این مسابقه با حضور رشید شه شهی رئیس هیأت چوگان و دیگر مسئولین شهری به نفرات برتر و عوامل اجرایی مسابقه حکم و جوایز اهدا شد.

گفتنی است، برنامه زمانبندی این نمایشگاه به ترتیب ذیل می‌باشد؛

روز دوشنبه استعداد یابی و پونی کلاپ

روز سه شنبه بازی چوگان بازان استان

روز چهارشنبه پارادرساژ

روز پنجشنبه شوی سواره

روز جمعه شوی دستگردان و سیلمی

لازم به ذکر است، این برنامه با همکاری فرمانداری شهرستان تبریز، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز، اداره ورزش و جوانان بخش باسمنج، بخشداری بخش باسمنج، شهرداری منطقه ۳ تبریز، سازمان میادین، هیأت سوارکاری استان، هیأت سوارکاری شهرستان تبریز، هیأت سوارکاری باسمنج، باشگاه‌های سوارکاری استان و هماهنگی غلامحسن دال در حال برگزاری است.

کد خبر 6080546

دیگر خبرها

  • نتایج یک چهارم لیگ کنفرانس اروپا؛ حذف نماینده ترکیه و صعود بنفش‌ها در آرتمیو فرانکی
  • زلزله 5.6 ریشتری در شمال ترکیه، امشب + فیلم
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه
  • پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی
  • سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی
  • سکوت کونسیسائو درباره بازگشت طارمی
  • عقل و قلبم می‌گوید آرسنال، بایرن را شکست می‌دهد
  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد
  • امشب؛ پایان مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!