Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رشت - ايرنا - مأموران نيروي انتظامي استان گيلان در عمليات هاي جداگانه اي، چوب هاي جنگلي قاچاق از شهرستان هاي رشت و لاهيجان کشف و ضبط کردند.

به گزارش عصر پنجشنبه واحد اطلاع رساني پليس گيلان به ايرنا، فرمانده نيروي انتظامي رشت از کشف 250 اصله چوب قاچاق در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ رحيم شعباني گفت: ماموران انتظامي پاسگاه زيباکنار حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظي، فردي را در حال قطع درختان جنگلي رويت کردند که او به محض مشاهده ماموران با استفاده از پوشش جنگلي، متواري شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامي رشت افزود: در بررسي‌هاي صورت گرفته از اطراف متهم 250 اصله چوب جنگلي از نوع توسکا کشف و ضبط شد.
فرمانده نيروي انتظامي لاهيجان نيز اظهار داشت: در پي دريافت گزارش مردمي مبني بر اينکه فردي در يکي از روستاهاي اين شهرستان اقدام به قطع درختان جنگلي به صورت غيرمجاز مي کند، ماموران انتظامي از صحت موضوع اطلاع يافتند.
سرهنگ محمود قاسمي ادامه داد: ماموران با انجام تحقيقات موفق به شناسايي محل انبار چوب ها شده و در بازرسي از اين مکان، 20 تن چوب جنگلي قاچاق به ارزش 70 ميليون ريال کشف و ضبط کردند.
وي خاطرنشان کرد: منابع طبيعي جزو ثروت هاي ملي و متعلق به همه است و پليس با سودجويان و متجاوزان منابع ملي برخورد قاطع مي کند.
شهرستان لاهيجان در 40 کيلومتري شرق مرکز استان گيلان واقع است.
خبرنگار:اميرپوراحمد**انتشاردهنده:اميرحسين کبيري
7294/2007
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۹۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا بیان کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه جات، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

سرهنگ آراوند تصریح کرد: ماموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با گرفتن نیابت قضایی او را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است. 

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس