Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:38:44 GMT

دستگیری قاتل فراری پس از 2 سال در زاهدان

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۱۰۵۹۳

دستگیری قاتل فراری پس از 2 سال در زاهدان

زاهدان- ایرنا- رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: قاتل فراری پس از گذشت 2 سال از وقوع جرم در زاهدان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: کارآگاهان پلیس در ادامه رسیدگی به پرونده های قتل متعلق به سال های گذشته دریافتند فردی که حدود 2 سال قبل با استفاده از کلت کمری سبب قتل یک کودک سه ساله و مجروحیت 2 نفر دیگر شد و به کشور همجوار فرار کرده بود هم اینک در یکی از نقاط حاشیه شهرستان زاهدان به صورت مخفیانه زندگی می کند که بلافاصله دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و کار اطلاعاتی محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات سریع و هدفمند وی را در حالی که قصد فرار مجدد داشت به همراه یک قبضه کلت کمری دستگیر کردند.
وی ادامه داد: متهم پس از دستگیری ابتدا منکر جرم خود شد اما در نهایت با بازجویی های تخصصی و مواجهه با مستندات موجود اعتراف کرد که قصد شلیک به کودک سه ساله را نداشته و به صورت سهوی و غیره عمد این اتفاق افتاده است.
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ ملاشاهی گفت: با توجه به بررسی های انجام گرفته مشخص شد فرد دستگیر شده به اتهام قتل فرد دیگری در سال 87 تحت تعقیب پلیس بوده است.
وی افزود: در این خصوص متهم اظهار داشت به دلیل اختلافات شخصی که از قبل با مقتول داشتم به درب منزل وی رفتم و با اسلحه کلت که در اختیارم بود به سمت مقتول تیراندازی کردم و وی را به قتل رساندم.
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: نیروی انتظامی حافظ جان، مال و نظم و آرامش مردم است و همه توان و تلاش خود را برای برقراری امنیت به کار می گیرد و از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سردار "سعيد دادگر" اظهار داشت: بدنبال شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر کلاهبرداري از آنان توسط فردي در گرگان، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادير هنگفتي پول از آنان دريافت کرده اما بجاي پرداخت سود، به مکاني نا معلوم متواري شده است.
فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: با توجه به اهميت موضوع، اقدامات تخصصي پليس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتي موفق به شناسايي محل تردد متهم شدند.
سردار دادگر تصريح کرد: پس از هماهنگي با مرجع قضائي، در عملياتي غافلگيرانه متهم در مخفيگاهش دستگير و به مقر پليس آگاهي منتقل شد.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: متهم در تحقيقات اوليه به کلاهبرداري 200 ميليارد ريالي از شهروندان اقرار و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند