Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد - کلنگ احداث نخستین پایگاه قهرمانی و استعداد یابی ورزش سه گانه در شهرکرد بر زمین خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، کلنگ احداث نخستین پایگاه قهرمانی و استعداد یابی ورزش سه گانه ظهر پنج شنبه با حضور رئیس فدراسیون ورزش سه گانه در شهرکرد بر زمین خورد.

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در مراسم کلنگ زنی این پروژه اظهار داشت: زمین احداث پایگاه قهرمانی ورزش سه گانه از سوی ورزش و جوانان استان تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرحمان قاسمی عنوان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 400 متر مربع احداث می شود.

وی ادامه داد: 50 میلیون اعتبار اولیه برای احداث نخستین پایگاه قهرمانی و استعداد یابی ورزش سه گانه در شهرکرد در نظر گرفته شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این پروژه در سه طبقه احداث می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوابگاه متاهلی ۷۰ واحدی دانشگاه یاسوج کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، در حاشیه کلنگ زنی ۷۰ واحد خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ خوابگاه متاهلی تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل و به بهره برداری می رسد، همچنین ۲ هزار و ۶۰۰ واحد نیز امسال کلنگ زنی و فرایند احداث آن آغاز شده است.
زلفی گل با بیان اینکه طی دو سال و نیم اخیر تعداد واحدهای متاهلی وزارت علوم ۳۰ درصد افزایش داشته، اظهار کرد: تا پایان دور اول دولت مردمی آیت الله رئیسی ۵ هزار واحد خوابگاه متاهلی با بهره برداری می رسد.
زلفی گل درخصوص مصوبه سفر هیئت دولت درخصوص احداث دانشگاه صنعت بیان کرد: درخصوص این موضوع سیاست وزارت علوم توسعه کمی نیست، بلکه توسعه‌ کیفی، نیازمحوری و مهارت محوری مدنظر قراردارد، در این راستا تلاش می‌‍کنیم بخش فنی و مهندسی دانشگاه یاسوج را توسعه دهیم و امکانات بیشتری را در این دانشگاه فراهم کنیم.
وزیر علوم درخصوص کلنگ زنی ۷۰ واحد خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج گفت: با استفاده از مصوبه سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد، احداث ۲ بلوک خوابگاه متاهلی به تعداد ۷۰ واحد در دستور کار قرار گرفت، اعتبار ساخت این تعداد واحد از طریق وزرات نفت تأمین می‌شود که بخشی از اعتبارات پرداخت شده است.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1228582 برچسب‌ها وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

دیگر خبرها

  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • خوابگاه متاهلی ۷۰ واحدی دانشگاه یاسوج کلنگ زنی شد
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی