Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ارتش سوريه در ادامه عمليات خود در استان «ادلب»، شمال غرب اين کشور، موفق شد کنترل روستاهاي «المشيرفه»، «الضبعة»، «المغارة» و شهرک‌هاي «الطامه» و «الوارد» را در اختيار بگيرد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از گروه اطلاع‌رساني «الاعلام الحربي» اعلام کرد: نيروهاي سوري روز پنجشنبه پس از آزادسازي روستاي «المشيرفه» به عمليات خود درمنطقه شمال پدافند هوايي قديمي ادامه دادند و کنترل روستاهاي «الضبعة» و «المغارة» را هم در اختيار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته گروه اطلاع‌رساني الاعلام‌الحربي، پس از تسلط براين دو روستا، ارتش سوريه و نيروهاي مقاومت توانستند بر شهرک‌هاي «الطامه» و«الوارد» نيز مسلط شوند و سپس در جنوب شرق روستاي راهبردي «ابودالي» عمليات خود را ادامه دادند.
بر اساس اين گزارش؛ درادامه اين عمليات ارتفاعات راهبري «تل المقطع» هم تحت کنترل نيروهاي مقاومت درآمد. اين ارتفاعات از جنوب شرق مُشرف بر روستاي «ابودالي» است.
ارتش سوريه روز گذشته (چهارشنبه) نيز روستاي«ام‌حارتين» در حومه شمال شرق استان «حماه» در غرب سوريه را از اشغال تروريست‌ها آزاد کرد.
عمليات ارتش سوريه به سمت شمال شرق «حماه» از چندماه پيش ادامه دارد و طي آن بسياري از مناطق و تپه‌هاي نزديک به اين منطقه و مُشرف به آن به دست نيروهاي سوري افتاده است.112/135
بيشتر بخوانيد :
موفقيت‌هاي ارتش سوريه در غرب اين کشور
پيروزي‌هاي ميداني ارتش و نيروهاي مقاومت در سوريه/ ويدئو
موفقيت ارتش سوريه در رسيدن به مرز عراق+ ويدئو

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاور امنیت رژیم صهیونیستی: صحبت درباره پساجنگ در غزه مضحک است

مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در سخنانی اظهارات مقامات این رژیم درباره «پسا جنگ» در نوار غزه را «مضحک» توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، «تزاخی هانگبی» مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) به گزارش‌ها درباره عدم قطعیت روز پس از جنگ غزه واکنش نشان داد.

هانگبی در مصاحبه با برنامه «ملاقات با مطبوعات» در شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی، تصور فردای جنگ در غزه را «مضحک» توصیف کرد.

مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی همچنین گفت: وقتی آمریکایی‌ها چهار سال با نازی‌ها جنگیدند، آیا به روز بعد فکر می‌کردند؟

وی ادامه داد: هیچ‌کس وارد غزه نمی‌شود؛ چراکه می‌داند تیپ‌های حماس در آنجا فعال هستند.

با وجود ورود جنگ غزه به دویست و دوازدهمین روز، مقامات رژیم صهیونیستی همچنان رویای مرحله «پساجنگ» در این باریکه و توهم نابودی حماس را درسر می‌پرورانند و این درحالی است که رزمندگان مقاومت همچنان در مناطق مختلف غزه ضربات سنگینی را به اشغالگران وارد می‌کنند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

طی این مدت و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

به‌رغم سانسور شدید نظامی، رسانه‌های عبری هر از چند گاهی گزارش‌هایی درباره میزان تلفات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می‌کنند که با آمار و ارقام رسمی مغایرت دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • عملیات «کرم ابوسالم» کدام فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد؟
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • مشاور امنیت رژیم صهیونیستی: صحبت درباره پساجنگ در غزه مضحک است
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص