Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک ایرانی عثمانلی اسپور نمی‌تواند در دیدار حساس تیمش برابر بشیکتاش به میدان برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در یکی از مسابقات دور رفت مرحله چهارم جام حذفی ترکیه تیم عثمانلی اسپور از ساعت ۲۱ امشب در وودافون پارک استادیوم مهمان بشیکتاشی است که در مسابقه سوپر لیگ با نتیجه ۵ بر یک از این تیم شکست خورده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام صادقیان که نمایش درخشانی در جام حذفی ترکیه با ۲ پاس گل برابر مالاتیا اسپور در مرحله قبل داشته، همانند بازی اخیر تیمش مقابل آکیسار بلدیه در سوپر لیگ، مسابقه حساس امشب با بشیکتاش را هم به علت مصدومیت از دست داد.

دیدار امشب آخرین مسابقه دو تیم در سال ۲۰۱۷ خواهد بود و بازی برگشت یاران صادقیان در جام حذفی ترکیه بیست و هفتم دی‌ماه به میزبانی عثمانلی اسپور برگزار می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان وحید شمسایی روز گذشته در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در سومین بازی مرحله گروهی مقابل کویت قرار گرفتند و با پیروزی 4 بر صفر از زمین مسابقه خارج شدند تا با 9 امتیاز به عنوان صدرنشین مقتدرانه مسابقات راهی یک چهارم نهایی شوند.

ایران در این مرحله  ظهر روز آینده (چهارشنبه) از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در مرحله حذفی مقابل قرقیزستان به میدان خواهد رفت. 

نشست هماهنگی این مسابقه ساعتی پیش برگزار شد و بر اساس تصمیمات اتحخاذ شده تیم ملی ایران در مصاف با قرقیزستان با پیراهن، شورت و جوراب سفید بازی خواهد کرد و حریف ایران در این مسابقه قرمزپوش می‌پوشد.

دیگر خبرها

  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟